bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Aug 2010

Gempar !!! Pengakuan Pemimpin DAP, Mereka "Bela" Kroni??? Apa Komen Anwar???

DAP’s Teng admits issuing letters of support

 
Teng: Officers don’t want to be blamed if something goes wrong and contractors are caught in a predicament if they don’t get the letters of support. - Picture by Choo Choy May
SHAH ALAM, Aug 4 — Selangor Speaker Teng Chang Khim has admitted that all Pakatan Rakyat (PR) assemblymen in the state, including himself, had issued letters of recommendations for government contracts to contractors and the public.
But he claimed the practice was slowly being done away with. “The issuance of recommendation letters are a grey area and is “old culture” which PR inherited from the previous administration,”
said the Sungai Pinang assemblyman yesterday.



Komen Isac;

Dalam PRU 12 rakyaat telah "ditipu" kononnya, Umno/BN hanya mengkayakan kroni... Walaupun kroni Umno/BN adalah semua rakyaat di negara ini, buktinya semua rakyaat di pelbagai lapisan dapat hidup selesa di bawah pemerintahan Umno/BN.

Sekarang Teng mengakui bahawa DAP sememangnya hanya membela kroni mereka dan setiap ADUM/MP PR... mempraktikkannya. Jelas rakyaat Malaysia telah ditipu hidup-hidup oleh PR.

Kekalkanlah pimpinan ini dalam PRU 13 nanti. Siapa tahu kita semua mungkin akan bersatu di bawah negara Singapura!!!



1 comment:

  1. tak ada siapa boleh menafikan bahawa org2 melayu tidak pandai berpolitik...lain2 perkataan bodoh politik...pada satu ketika org melayu S,pore menikam dari blkg parti melayu...yg kononnya tak efisyen...lalu PAP di bawah LEE KUAN YU di menangkan...setelah itu baru lah org melayu sedar nasib mereka dan siapa mereka yg telah kehilangan kuasa...mereka terpinggir dalam segala segi....

    yg hanya tinggal sejarah adalah kg Gelam sahaja yg tinggal pada nama....ingat DAP tak pernah tidor untuk merepublikan tanah melayu dan membuang kuasa Raja....serta meminggirkan org melayu.....DAP akan bertakbir bersama2 Nik Aziz....tapi setuju untuk tidak setuju.....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3