bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Aug 2010

Gempar!!! DYMM Sultan Johor Murka Dengan Pakatan Rakyaat!!!

Sumber berita Awani,

DYMM Sultan Johor begitu murka dengan Pakatan Rakyaat yang dilihat oleh baginda telah membuat percubaan untuk mengheret baginda ke medan politik.

Ini berikutan gambar-gambar baginda Sultan telah diletakkan di banner-banner siri ceramah Pakatan Rakyaat.

Dalam kenyataan baginda, DYMM Sultan telah mengingatkan rakyaat Johor supaya jangan menjadi "bodoh" dengan dakyah pembangkang. Baginda juga menyifatkan Pakatan Rakyaat sebagai mereka yang tidak mempunyai perinsip perjuangan dan telah mengakibatkan  negara porak-perandakan.

Baginda juga menyeru rakyaat Johor supaya kekalkan keamanan dan kemakmuran yang dikecapi sekarang, serta diminta untuk utamakan perpaduan dan supaya hidup bersatu-padu...

Daulat Tuanku, penulis sebagai rakyaat tuanku, berbangga kerana mempunyai seorang Sultan yang mempunyai pandangan yang jauh, luas dan mengutamakan kemakmuran dan kestabilan rakyaat dan negara...daulat tuanku!!!

3 comments:

  1. Akupun setuju dengan ke bawah DYMM Sultan. Daulat tuanku... Yang sang pakatan pi letak gambor2 DYMM tu ape ke hal la mangkuk sangat. DYMM menaungi seluruh rakyat, tak kira la BN ke, PR ke, tu dah kompom dah. Yang pi letak untuk tujuan politik buat ape nye... akai takdak ka.... memang patut DYMM murka pun... Padan muka ang....

    Lagi 1, sang penulis plak cakap banyak tak guna laa... mentang2 DYMM puji BN, sebab ko org BN ko sokong laaa... Cuba sebaliknya, ape agak2nya reaksi ko... hahahaha... serupa je mana2 pun..... Rakyat tang tu gak......

    ReplyDelete
  2. salam ,aku baru dapat maklumat dari GAP. dan dah maklumkan kepada Fadil Maskom KP Negeri tindakan susulan akan di lakukan agar mereka yang bertanggungjawab ini di ambil tindakkan. Gambar baginda tuanku di penjuru bawah merupakan satu penghinaan dan aljuburi wal yahudi peliwat tegar di angkat martabat lebih tinggi dari baginda tuanku. aku sanggup jihad dalam hal ini.Ayuh kita hapuskan PKR Johor.

    ReplyDelete
  3. SULA SAJA NUAR JUBUR TU,CHUA JUI MENG LONTAR KEMONGOLIA,BABI CHUA JUI MENG .SEMUA NAMA CHUA JAHAT .SEKOR GILA SEKS ,SEKOR GILA KUASA.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3