bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

13 Apr 2013

Video "Seks" Mustafa Ali - Rupanya Pakistan Jual Karpet???




Sewajarnya Pas perlu adakan Suruhanjaya Diraja untuk menyiasat samada ianya adalah "Pelanduk dua serupa" ataupun sememangnya orang yang sama...

Kalau dilihatkan kepada raut muka Datuk Mustafa ni memang ada iras2 macam Pakistan jual karpet...

Manalah tahu orang Bangla ke Pakistan ke....yag menyamar.... :)

Serupa tapi tak sama???

Kalau betul pun apa yang hendak ditakutkan...

Persepsi rakyaat...

Dalam Isu "salah laku seks" dah ramai pemimpin2 Pas yang terlepas...ataupun tidak dapat hendak dikaitkan...

Mat Sabu, Din Puduraya, Adun Selising.... Semua nya "selamat".

9 comments:

  1. Tu bukan STOPA... setahu kami STOPA hanya pakai seluar dalam warna hijau.

    ReplyDelete
  2. mustahil tu stopa sbb setau aku stopa pakai boxer!

    ReplyDelete
  3. Pasti pelanduk dua serupa buktinya MA tak tahu buat roti canai, tapi dalam gambar di atas individu yang menyerupai MA sedang buat roti canai. Jadi tak mungkin individu berkenaan MA.....muahaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. Pakistan kecek klate

    ReplyDelete
  5. Tak sama pun baju dia...

    ReplyDelete
  6. Tu bukan stopa, tu stupid. Mueh heh heh

    ReplyDelete
  7. Tu bokan stopa sbbb stopa reti malu sbb org kenal dia. Paki karpet tak malu sbb mana ada org kenal

    ReplyDelete
  8. tu bkn stopa..setahu ak stopa pki kondom..

    ReplyDelete
  9. orang umno kan ramai yang pandai dalam bab bab memfitnah orang ... apa nak heran...? 100 peratus semua ini adalah fitnah UMNO

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3