bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Apr 2013

Calon PRU Boleh Menang di Sabah???


SEMPORNA - “Apa nak jadi, jadilah.... Kalau mati... matilah aku hari ini,” kata Almasi Ansyah, 27, wira Kampung Senallang Lama yang mula-mula menerkam pengganas Kiram bersama abangnya, Boi Ansyah, 29, dalam kejadian penduduk kampung itu ditawan seorang lelaki, 3 Mac lalu. Menceritakan peristiwa pagi Ahad itu, Almasi bersama 200 penduduk Kampung Senallang Lama dikejutkan dengan teriakan seorang lelaki yang berusia 50-an, ‘akulah yang menembak mati polis malam tadi’ yang turun dari arah sebuah bukit sambil membawa raifal M16 memerintahkan penduduk kampung berhimpun di dalam masjid.

Salah seorang dari wira2 Kg Senallang Lama ini mungkin wajar diberikan peluang untuk menjadi calon BN PRU di Sabah agar semangat kesetiaan dan cintakan negara mereka diikuti dan  diteladani oleh generasi muda.

Nasional - Sinar Harian

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Atau setidak-tidaknya diberikan jawatan yang boleh membantu membentuk generasi baru dan lama di situ supaya mengekal/meningkatkan semangat mereka mempertahankan tanahair.

    Kerajaan Sementara Tidak Pernah Ujud di TendangTerajang.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3