bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

31 Oct 2015

JDT Kelab Pertama Asia Tenggara Juarai Piala AFC!!!



Walaupun dengan berbagai dugaan....

Menempuh penerbangan yg memenatkan sehingga 26 jam....

Bermain di padang sintetik...

Bermain dalam suhu sejuk....

Bermain di hadapan penyokong lawan di Kota Dusbane, Tajikistan.

JDT tetap Juara!!!

Alhamdulillah....setidak2nya ianya baik buat bolasepak dan imej  sukan negara.

Ayuh JDT, Luaskan Kuasa Mu!!!

Walaupun Batang Tubuhnya dan Isteri Sentiasa Kena Fitnah - Dia Tetap Pemaaf!!!


"He is very noble...."

Sayang nya orang lain x mempunyai budi pekerti sebaik beliau.....

Orang lain mengamalkan politik, "mujur lalu, melintang patah".

Asal ada peluang fitnah sesama Islam pun dibuatnya..... demi kepentingan peribadi....

Peribadi beliau sebagai seotang ahli politik memang mulia..........

Walaupun sedang diasak dari luar dan dalam negara....

Walaupun diserang oleh mereka yang di luar dan di dalam parti.....

Dia masih lembut hati untuk memaafkan pemfitnah beliau....

Sifat terpuji beliau yang ramai di antara kita terlepas pandang.....

Yang kononnya orang Islam yang lebih mulia dari nama bangsa Melayu.....

Jelas....jika kita terlepas pandang....cakap2 di atas hanyalah retorik......

Sebalik Islam hanya pada nama tetapi kita tidak menegah fitnah yang berleluasa....Sebaliknya kita menjadi tukang tokok-tambah.....

Waliayazubillah.....

30 Oct 2015

Anwar Dah Kurus!!! - Wan Azizah Akan Dakwa Beliau Diracun Arsenik???



Maka main wayang akan diulang tayang atau isu arsenik akan direcycle???

Melihatkan kepada kredibiliti Wan Azizah yang memang X sehebat mana.....

Isu recycle adalah biasa.....

Sumber klik sini.

29 Oct 2015

DAP Berjuang Untuk Melayu Untuk Islam?


Lepas Langgar Lafas Cerai Taklik, Nizar Mintak Maaf Sebab Fitnah Najib???


Mintak maaf cuma sebab takut kena saman??? Pemimpin Islam apa mcm ni?

X apa....bagi penyokong2 pembangkang biarlah pemimpin2 mereka buat apa sahaja terhadap pemimpin2 UMNO/BN termasuk memfitnah mereka...bukan sahaja bagi mereka X salah.....Mungkin dah jadi jatuh "wajib"......Bagi mereka asal bukan Umno/BN.....

Matlamat menghalalkan cara!!!

Dah macam cara Yahudi!!!

Sumber klik; http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/fitnah-nizar-jamaluddin-dibebas-mahkamah-lepas-minta-maaf-pada-pm.html

27 Oct 2015

Langkah Kajang 2 - Bukan Azmin Tetapi Wan Azizah Yg Bakal Dikorbankan???



Masa DS Anwar adapun......dalam Langkah Kajang, Azmin mengalahkan Wan Azizah utk jawatan MB Selangor. Walaupun DYMM Sultan Selangor yang diperlihatkan menolak pencalon beliau, bagi penulis Wan Azizah sebenarnya tertipu dengan politik licik Anwar. Termakan dengan janji manis Anwar untuk menjadikan MB Wanita pertama negara beliau tanpa berfikir panjang telah mengorbankan TS Khalid sekutunya yang paling kuat dalam PKR selepas Nurul Izzah.

Yg jelas dengan testimoni dan keredibiliti yg memang kurang menyakinkan dlm politik yg dimiliki oleh Wan Azizah mana mungkin Tuanku Sultan Selangor percàya untuk memperjudikan nasib Selangor ditangannya. Bayangkan Anwar sendiri sanggup memanipulasi dirinya, bagaimana lah nasib beliau bila Anwar masij lagi di dalam penjara. Jestru penulis X terperanjat jika inilah masa terbaik untuk Pakatan Harapan memulaukannya.

Sumber klik sini; https://aidcnews.wordpress.com/2015/10/26/dr-maszlee-wan-azizah-tidak-layak-jadi-ketua-pembangkang/

26 Oct 2015

Dulu Asal Bukan Umno - Kini Diri Sendiri Yg Tersisih???

Sumber klik sini; https://aidcnews.wordpress.com/2015/10/24/proses-pembersihan-buang-imej-pas-ganti-amanah-2/


Kafir kan pernah......

Bersengkokol dengan kafir pun pernah....

Bersengkokol dengan komunis dan waima syaitan pun katanya sanggup.....

Asal bukan Umno......

Kini senjata mankan diri........

Pembangkang di Malaysia Tahap Longkang???



Cuma tahu mengkritik untuk menonjolkan diri sendiri yg X sebenarnya X tahu buat kerja???

Jadi carilah salah orang lain....Nak cover line....

Klik sini.

25 Oct 2015

Nampaknya Bukan Kesihatan Anwar Sahaja Yg Terjejas, Wan Azizah Pun Sama???

video


Nampaknya Dato' Wan Azizah juga sudah terkesan dengan pemenjaraan DSAI. Dah sampai merapu2......Wartawan tanya lain, lain pulak yg dijawabnya.....

Ye lah....hilang sudah tempat bergantung.....

Walaupun sebagai ketua Pembangkang....dia tetap seorang wanita dan isteri....

24 Oct 2015

Gempar!!! MP Pembangkang Turut Mengundi Untuk Singkir Lim Kit Siang???




Kit Siang sepatutnya ucapkan selamat tinggal kepada dunia politik???
Ahli Parlimen Gelang Patah yang didakwa menghina Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia yang mendakwa Pandikar mensabotaj siasatan syarikat pelaburan strategik, 1MDB.
Kit Siang mendakwa, Pandikar Amin dengan sengaja menghentikan mesyuarat Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) yang sedang menyiasat syarikat milik Kementerian Kewangan itu. Sedangkan sisatan masih berjalan.
Selepas perdebatan hangat dibuat, penggantungan beliau selama 6 bulan, diluluskan apabila 107 Ahli Parlimen bersetuju, manakala 77 lagi membantah. Katanya MP BN yang hadir cuma 97 orang, jestru keputusan undi tersebut membuktikan bahawa sekurang2nya 10 orang wakil rakyaat pembangkang telah mengundi untuk bersetuju dengan pengantungan Lim Kit Siang.
Padan muka kurang ajar sangat!!!
Sumber klik sini.

22 Oct 2015

Kit Siang Sengaja Wujudkan Perasaan Benci Kepada Speaker Dewan Rakyaat???


Kalau benar tidak sengaja menuduh Speaker Dewan Rakyaat mensabotaj siasatan 1MDB mengapa Kit Siang berdegil masih X mahu meminta maaf???

Mengaku X sengaja.....Habis tu kenapa X mahu mintak maaf???

Pada pandangan penulis, ini adalah kerana apabila merasakan mereka tidak akan menang gerakan undian tidak percaya terhadap PM DS Najib, maka mereka pun sengaja mencari alasan agar seorang demi seorang daripada pemimpin2 pembangkang dikenakan tindakan keluar/gantung dewan. 

Jadi disamping mereka X terasa malu sebab "kalah", mereka boleh membangkitkan perasangka negatif rakyaat kononnya speaker Dewan Rakyaat seorang yang jahat!!!

Sumber klik sini.

21 Oct 2015

Mansuh Lafaz Cerai Taklik Persediaan Menyertai Kerajaan Perpaduan Selepas PRU 14???



Tiada sekutu dan musuh yang kekal dalam politik!

Apapun stigma bahaea parti DAP sebagai anti Melayu dan Anti Islam memang "ibarat air dengan tebing" sesuatu yg amat payah untuk dipisahkan.

Apapun kita perlu tergerak ke hadapan dan orang2 Melayu perlulah lebih bijak berpolitik agar tidak merempat dia tanah nenek-moyang.

Penulis merasakan jika tindakan di atas dia ambil oleh PAS, ianya adalah sesuatu yang amat positif dan boleh menyumbang kepada gerakan politik Melayu baru, dan tidak kira siapa yang memang PRU, tetepi parti dominan Melayu/Bumiputera akan terus berkuasa!!!

Kerajaan campuran walaupun agak asing di Semenanjung, tetapi ianya sesuatu agak biasa berlaku di Sabah selain kerajaan BN Perak pada 2009 yg lalu juga pernah melaluinya apabila 3 ADUN PR melompat parti untuk memberikan sokongan kepada BN untuk membentuk kerajaan baru..

posted from Bloggeroid

20 Oct 2015

Buat Mereka Yang Kononnya Menentang TPPA!!!!




Dengar, fahamkan baru cadangkan penambah-baikan, bukan main hentam aje mcm pembangkang!!!



posted from Bloggeroid

19 Oct 2015

IPU Jerebu - Menteri Pelajaran, Cuti Sekolah Wajar Berdasarkan Daerah Bukan Negeri!!!


Sebagai contoh, Muar dan Segamat lebih berdekatan dengan Melaka....Walaupun berada dlm wilayah Johor.....Tetapi kedua2 daerah ni bacaan IPU nya pastilah lebih mirip kawasan Melaka yang lebih berdekatan berbanding daerah2 dalam negeri Johor yang lain.


Tetapi apabila pengistiharan cuti sekolah disebabkan jerebu....diistiharkan di sebabkan pusat pentadbiran negeri Johor di Nusajaya, IPU nya selamat.....Muar dan Segamat...walaupun jerebunya teruk....tetap kena sekolah???

Lebih teruk, Segamat yang agak terpencil tidak mempunyai alat menyukat IPU.

Dah macam anak tiri pulak.....

Sumber klik sini.


16 Oct 2015

Fitnah Macam Ni Pun Ada Yang Percaya Ke?


PKR dan Pakatan Harapan Semakin Kuat Dengan Kembalinya Kader2 Anwar???



Keluar lah lagi ramai2.....

PAS pun sudah mengalaminya.....

Ianya bagus kerana kurangnya musuh dalam selimut....

Masih ramai lagi yang masih berada di dalam sektor awam dan GLC......

Asyik menghentam kerajaan walaupun mereka mendapat pekerjaan, pendidikan dan rezeki hasil polisi dan dasar kerajaan.....

Dalam asyik menghentam kerajaan mereka lupa menjalankan tanggung jawab dan sebaliknya setiap kegagalan ditujukan kepada kerajaan....Walaupun mereka lah yang menjadi biang keladi mensabotaj kejayaan sesuatu....

Kembalinya kader2 ini kepangkuan Parti Harapan, X ubah seperti kembalinya kaum Yahudi dari seluruh pelusuk dunia ke bumi Palestine.....di akhir zaman untuk bersatu dengan Dajjal.

Mereka jangka mereka akan mendapat kemenangan...Tetapi hakikat sebenarnya mereka akan tumpas di tangan Saidina Nabi Isa a.s.

Kasar sangat ke perumpaman penulis ini???

15 Oct 2015

Siapa Yang PKR Ni Nak Tipu Ni????


Siapa yang PKR nak tipu???

Jika perjuangkan rakyaat....mengapa X berkorban demi rakyaat???

30% ekuiti bukannya saham minoriti!!! Malah...secara logik mereka mempunyai wakil pengarah yang dilantik dalam mesyuarat lembaga pengarah.

Mengapa yang ini X pulak maklumatnya dibocorkan....

Sumber klik sini.

Sebab Utama Tun M Menolak DS Najib Dikenal Pasti??? PM Terbaik Sepanjang Zaman????



DALAM ketegangan orang-orang di Perak, di Pahang, di Johor dan negeri-negeri lain di luar Lembah Klang membincangkan kenaikan harga tol 17 lebuhraya dalam bandar sekitar Kuala Lumpur Khamis nanti, tidak adakah yang nak bertanya bagaimana Datuk Seri Najib Tun Razak mampu membina lebuhraya percuma untuk Sabah dan Sarawak sementara tidak ada Perdana Menteri sebelum beliau yang boleh?

Tun Mahathir, bekas Perdana Menteri yang paling legend kononnya tu pun nak buat lebuhraya 18km pun kena tol tapi Najib buat lebuhraya Pan Borneo sepanjang 2,239km dengan nilai RM 27 billion, tanpa tol.

Bagaimana ini boleh dilakukan?  Sudah tentu kerana Najib lebih bijak dari Mahathir dan Pan Borneo hanyalah satu contoh.  Pada saat ini, penulis sudah dengar orang merungut kenapalah bukan Najib yang jadi Perdana Menteri pada 1981, kalau tidak sudah tentu rakyat Malaysia tidak akan mengalami kenaikan harga tol seperti sekarang.

Najib tidak terikat dengan formula Mahathir yang bijak memindahkan beban atas sesuatu projek pembangunan kepada rakyat, pembinaan lebuhraya bertol sebagai contoh.  Mahathir tidak boleh lari dari konsep swasta bina, kerajaan bagi konsesi dan rakyat bayar.  Dulu macam itu dan kalau dia masih Perdana Menteri, selamanyalah macam itu, asyik rakyat saja kena.

Sebab itu bila diumumkan tol naik, muka nombor satu yang naik dalam kepala penulis ialah muka Mahathir.  Inilah masalah yang sebenarnya, bukan Najib.  Malah penulis dengar dari beberapa sumber, Mahathir mengakui bahawa perjanjian konsesi lebuhraya yang dibuat pada zamannya itu tidak adil, baguslah mengaku, tapi apa gunanya lagi?

Memandangkan kebanyakkan perjanjian konsesi sedia ada, Mahathir terlibat di dalamnya, kenapa tidak  dia berjumpa semula dengan pemegang konsesi ini minta dirunding semula perjanjian yang tidak adil itu bagi menebus dosa yang dilakukan?  Dia buat najis, biarlah dia yang bersihkan najis itu.

Sumber klik sini.


Komen Isac;

Bayangkan lebuhraya sepanjang 2,239km dapat dibina tanpa mengenakan toll!!!

Tak pernah terfikir oleh kita ianya boleh dilakukan.

Kalau diikukan formula Tun M, ianya pasti mustahil!!!

Ini bermaksud X ada syarikat konsessi yg dapat menangguk di air yg keroh dalam projek ini nanti.

Adakah ini sebabnya mengapa Tun M amat marah dengan DS Najib?

DS Najib seperti "menyekolahkan" Tun M ???

Sudah lah 1MDB pun sudah banyak membeli balik IPP yang lesennya dikeluarkan di zaman Tun M....

Rasanya macam X mustahil!!!

posted from Bloggeroid

14 Oct 2015

Kenaikan Toll, Ekuiti 20-30% Kerajaan Selangor Dalam SPRINT, KESAS dan LDP Saham Minorities???


Kerajaan negeri memiliki saham 20-30% konon katanya pemegang saham minoriti dan konon katanya X ada kuasa nak untuk elak keputusan lembaga pengarah untuk menaikkan harga toll. Sedangkan biasanya kerajaan mempunyai golden shares. Lagipun kan kerajaan negeri ada beberapa orang appointed directors yg boleh mengundi dalam board of directors mtg. Nak menipupan agak2 lah....



Setuju Dengan Pemuda Pas Kerajaan Sewajarnya Tangguhkan Kenaikkan Bayaran Toll!!!

Kebanyakkan syarikat toll di Malaysia 20% sahamnya dimiliki oleh kerajaan negeri. Kebanyakkannya pula mendapatkan pinjaman daripada KWSP. Jadi secara teknikalnya ianya adalah milik rakyaat dan negara.

Jestru untuk tidak membangkitkan kemarahan rakyaat, kerajaan pusat dan negeri cuma perlu lebih sensitif...

Ia juga baik untuk politik mereka....Serap kerugian.....rakyaat X marah....dan peniaga juga X ada alasan untuk menaikkan harga barang. Mudah bukan?

Janganlah terlalu ragid sangat....

Lagipun ianya hanyalah...seperti ambil duit dari poket kanan untuk dimasukkan ke poket kiri.





Lihat sahaja pemilik ekuiti PLUS misalnya. Penulis pasti, KWSP juga mempunyai ekuiti dalam hampir semua syarikat konsessi lebuhraya di Malaysia. Dalam kes lebihraya PLUS misalnya ianya samada mahu diakui atau tidak adalah hampir 100% milikan kerajaan dan rakyaat melalui ekuiti yg di miliki oleh Dana Harta dan KWSP. Jadi apa masalahnya???

Untuk menampung kenaikan kos ataupun penjanjian konsessi. Dana Harta X perlu ambil keuntungan lebih dan KWSP boleh menampung kerugian dengan memberikan faedah yang lebih rendah kepada pencarum mereka. Mudah bukan, orang ramai pun akan faham kerana iklim ekonomi yg tidak baik ketika ini.

Satu keputusan menang2....yang menggembirakan semua pihak....

Untuk konsessi lebuhraya yg lain, pendekatan yg sama boleh digunakan, paling tidak keuntungan milik ekuiti yg dipegang oleh kerajaan boleh dikorbankan untuk manfaat rakyaat jelata. Lagi pun saham milikan kerajaan negeri diperolehi bukan dengan kemasukkan modal tunai pun.....Kerajaan x tak inject wang tunai. Mungkin hanya saham "kosong'" ataupun sumbangan dari tanah2 milik kerajaan yg terlibat dan dari segi pengurusan.

13 Oct 2015

Jika Johor Dirampas DAP Dalam PRU 14 Semua Salah Muhyiddin?



Rasanya ada benarnya.

Dalam keghairahan untuk membalas dendam dan juga merampas tampuk kerusi PM, dia seolah2 terlupa....serangan terhadap pucuk pimpinan  Umno/BN sebenarnya lebih membuka peluang buat PAKATAN HARAPAN berkuasa berbanding membuka peluang untuk dirinya sendiri.

Sumber klik; https://aidcnews.wordpress.com/2015/10/13/pru-14-dap-yakin-dapat-tawan-johor/

Patutlah Orang Kata Tok Guru Silat Melayu X Ajar Muridnya Semua Jurus???



Katanya kena simpan beberapa jurus utk diri sendiri takut anak murid nanti melawan tokey....

Rupanya dalam politik pun sama....

Lihat sahaja operasi lalang di Zaman Tun...

Berapa ramai pemimpin2 pembangkang yg kena tangkap ???

Tak kurang juga pemimpin2 BM sendiri....

Langsung X ada pendakwaan kerana ISA menghalalkannya!!!

Tetapi kini baru dua orang balaci Tun yg kena tangkap....Tun dah menyalak....

Ada orang kata Gelaran Tun ni ada imuniti...

Sebab tu Tun Ghafar dulu lepas walaupun menghadapi saman bankrap...

Tun Lee Liong Sik bebas isu menipu kerajaan Malaysia membeli tanah di West Port pada harga yg mahal.

Dan Tun sendiri walaupun membuat tuduhan secara terang2an kononya ketua2 bahagian Umno dirasuah oleh DS Najib beliau langsung X dipanggil untuk disoal-siasat.

Malah Tun sendiri mengakui sebab utama beliau X mendakwa DS Najib dalam isu 1 MDB adalah kerana tidak mempunyai bukti.

Cuma penulis nak tanya....sampai bila???

Kalai ada batu geliga atau lampu ajaib Aladdin pun.....iaitu talian hayat....berapa kali aje boleh guna talian hayat???

12 Oct 2015

Mahu Dakwa DS Najib Tun M X Ada Bukti - Kini Cuba Keluarkan Orang Suruhan?



Ada ramai lagi orang yg kena tangkap, tapi mengapa mereka cuma membela nasib Khairuddin dan Matthias Chang?

Adakah kerana takut tembelang pecah???


11 Oct 2015

Mat Sabu Dah Bongkak - Pas Bakal Kalah Teruk???



Dah lupa daratan nampaknya Mat Sabun ni......

Sumber klik sini.

Turki Diserang!!!! Cubaan Mencetuskan Perang Saudara!!!



Ini lah antara contoh campur-tangan asing!!! Selepas Iraq, Libya, Yaman, Syria....kina Tutki pula yg sedang "diserang".

Secara teknikal Malaysia juga sedang "diserang" dari luar dan dalam. Serangan terhadap ringgit, harga komoditi, tajaan satu demi satu demonstrasi, isu2 ekonomi....serang 1MDB supaya syarikat X mampu menjual tanah2 pembangunannya dengan harga yang baik dll.

Bezanya jati diri rakyaat kita lebih rendah sehinggakan kuasa asing boleh menhgunakan sebahagian daripada kita untung "menyerang" dan mengganggu-gugat keselamatan negara.


http://www.agendadaily.com/Muka-Hadapan/malaysia-kutuk-letupan-dalam-himpunan-aman-turki-97-terbunuh.html

9 Oct 2015

Terimakasih DAP!!! Ini Bukan Perkauman???


Memang biadap!!!

Dia buat pegawai penguatkuasa lebih hina dari pengemis!!!

Mana Guan Eng???

Kenapa maruah penjawat awam/penguatkuasa ini X dibela?

Cakap banyak nanti kita dituduh rasis....

Buang aje warganegara yg kurang ajar sebegini!!!

7 Oct 2015

Tolak TTPA - Rakyaat Malaysia Memang Hipokrit???



Nak tanya.....

Baru harga barang naik....duit jatuh....kita dah kelam-kabut....kalau kerajaan X sign TTPA, negara kena bedal dgn US dan Yahudi.....Jadi macam Iraq dan Libya....Ada kah rakyaat Malaysia akan pertahankan kerajaan dan negara???

Memang kita jauh jika nak dibandingkan dengan rakyaat Korea yang sanggup menyerahkan perhiasan emas mereka kepada kerajaan semata2 untuk menebus hutang negara  mereka dengan IMF.

6 Oct 2015

Fitnah Bahawa Najib Halang Siasatan Kes 1MDB Terjawab???



Kita tunggu...

X kan lah apabila Raja2 Melayu dah bersuara... DS Najib berani nak sengaja nak melambat2 kan siasatan....

5 Oct 2015

Hilang Kisah Undi X Percaya Terhadap Najib, Wan Azizah Pulak Yg Kena Pecat?



Memang kelam-kabut politik di Malaysia....

Katanya kumpulan pro Azmin X bersetuju dgn penubuhan Pakatan Harapan dan masih mahu bergabung dengan Pas.

Sesuatu yg tidak menghairankan,  kerana sebelum ini pemecatan TS Khalid Ibrahim yang dilihat sebagai "ditikam" dari belakang oleh Wan Azizah bekas rakan sekutunya sendiri memang dilihat sebagai suatu usaha untuk melemahkan cengkaman Wan Azizah terhadap PKR. Ironinya Wan Azizah yg dilihat cetek pengalaman tentang sepak-terajang politik telah "membunuh" jeneral nya yang paling setia gara2 termakan umpan untuk menjadi MB wanita  pertama di Malaysia.

Jika dakwaan ini menjadi kenyataan... Nampaknya yg dikejar X dapat dan yg dikejar berciciran...

Sumber klik; http://www.agendadaily.com/Politik/komplot-guling-wan-azizah-dari-dalam.html

Guan Eng Dakwa Ketua Penerangan Dewan Ulamak Pas Memfitnah Kerajaan Negeri Pulau Pinang???



Wow!!!

Secara X langsung mcm itu lah maksud nya....

Kalau ketua penerangan dewan ulamak memfitnah ataupun menipu.... Apa lagi maruah yg tinggal???

Tapi persoalannya siapakah yang memfitnah siapa?

3 Oct 2015

Gempar!!! Selepas Anwar, Najib Pula Dilabel Penyokong LGBT???

Di bawah ni alalah bendera dengan susunan warna terbaru LGBT;



Sumber klik sini.

Ada cakap2 nakal yang mendakwa DS Najib ni adalah penyokong kuat LGBT.....

Dan kononnya foto di bawah ni adalah buktinya;





1. Harap2....tuduhan nakal ini bukannya dibuat oleh team pro Tun M, sebab...ianya senang sangat untuk ditolak mentah2....kerana kelihatan terlalu "cliche"....Nampak seperti pendekatan yang sama ketika DS Anwar dipecat dulu....

Tak kan lah selepas...tuduhan dan hasutan Alantunya, 1MDB, GST, Dana 2.6B dll dilihat gagal untuk menjatuhkan DS Najib, beliau kini dilabel pula sebagai pengamal LGBT???

2. Sebaliknya jika tuduhan ini daripada kem Pakatan, pun nampak macam kartun juga...sebab  sebelum ini RBA sibuk mengatakan DS Najib ni terkena sindrom "Takut Bini".... Mana logiknya orang takutkan bini pengamal LGBT???



Untuk makluman warna rasmi persatuan LGBT pula telah beberapa kali melalui transformasi  seperti berikut: 







Jika diikutkan susunan warna payung yang digunakan oleh DS Najib dengan susunan warna pengamal LGBT, tak kiralah samada warna asal, sessi 1978-79 ataupun yang terbaru jelas menunjukkan ianya tidak sama.

Lagi rujukkan warna LGBT, klik sini dan sini

2 Oct 2015

Beza Lelaki Miliki RM 2.6 Billion dan Lelaki Yang Kononnya X Terima Dana Politik???


Kalau dulu2.....

Pemimpin2...DAP dia X sibuk nak memakai blazer bagai....

Kononnya bekerja untuk rakyaat dan tidak bermewah-mewah....

Tapi tengoklah sekarang....bergaya sungguh....

Awek Melayu pulak yang memayungkan dia....

Penuh bergaya....

Kalau blazer Anwar Ibrahim yang diberikan kepada Saiful tu harganya lebih RM 20k....Agak2nya...berapa pulak harga blazer Guan Eng ya???

Lagaknya macam Maharaja....Payung pun biarkan awek yang pegang???

Berapalah agaknya dana politik yang dia kuasai???

Mamat sebelah DS Najib ni tentu berbangga... PM yang payungkan dia.....

Dunia dah terbalik agaknya....

Sumber klik sini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3