bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

26 Oct 2015

Pembangkang di Malaysia Tahap Longkang???



Cuma tahu mengkritik untuk menonjolkan diri sendiri yg X sebenarnya X tahu buat kerja???

Jadi carilah salah orang lain....Nak cover line....

Klik sini.

5 comments:

  1. Hehe betul tu. Hari Sabtu lepas, aku pergi ke Pasar Tani Kelana Jaya, semasa beratur menunggu kerete nak parking, ternampak meja dan beberap pak aji ditepi jalan nak masuk tu tapi diluar kawasan. Rupanya mereka ni sedang menunggu org yg nak mendaftar masuk PAN. Mcm org jual kuih je ditepi jalan sebelah longkang tu. Betullah, Inilah dia parti taraf longkang. Klu betul Amanah pergilah masuk kedalam pasar tu dan sewalah tempat yg sesuai dan buatlah recruitment dgn selesa. Klu kena bayar pun berapalah sgt jika dibandingkan dgn moto amanahnya tu. Mungkin kena halau supaya jgn masuk kedlm pasar tani tu. Klu gitu mmg lah taraf longkang yg busuk serta pembawa penyakit.

    ReplyDelete
  2. Kerajaang be end lah yang paling terpuji, teramat pandai tahap duniawi.

    Semuanya mendapat faedah yang begitu berharga hasil kebijaksanaan memerintah hampir 60 tahun..

    Ohhhhhhhhhh.....

    Melayu terus brimmmmmm..... Esok2 suruh gaduh sama bangsa lain sebab miskin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:43 ni termasuk dlm kategori miskin. Layak dapat taraf asnaf. Atau jadi warga LGE jadi senang & kaya. Hallelujah

      Delete
  3. Ya tapi lebih baik dari najib haramjadah

    ReplyDelete
  4. Ayat ni "Atau jadi warga LGE jadi senang & kaya" mengesahkan kenyataan anon 11.43.

    Asyik bangsa lain jgk yg salahnye ye?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3