bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

13 Oct 2015

Jika Johor Dirampas DAP Dalam PRU 14 Semua Salah Muhyiddin?



Rasanya ada benarnya.

Dalam keghairahan untuk membalas dendam dan juga merampas tampuk kerusi PM, dia seolah2 terlupa....serangan terhadap pucuk pimpinan  Umno/BN sebenarnya lebih membuka peluang buat PAKATAN HARAPAN berkuasa berbanding membuka peluang untuk dirinya sendiri.

Sumber klik; https://aidcnews.wordpress.com/2015/10/13/pru-14-dap-yakin-dapat-tawan-johor/

9 comments:

  1. Wow , macam ini ka cara buat analisa main rembat , nak jilat pun berpada pada la , saya pun orang umno , tapi kalau dah tak suka presiden umno tak kan saya pun dikata pengkianat kut , kalau macam ini punya idea memang sah la umno akan tersungkur pada PRU 14 bukan setakat di johor , insaf la sikit , saya menjadi ahli umno dah 30tahun mungkin lebih lama dari kamu yang nak kenal alam politik , wasalam.

    ReplyDelete
  2. aku adalah ahli umno seumor hidup dinegri johor. aku tidak membenci mohyden tapi aku dan keluarga telah bersumpah tidak akan mengundi BN sekiranya najib masih PM. APA NAK JADI, JADILAH. ada aku kisah.

    ReplyDelete
  3. hahaha .. salah muhyiddin ya... hahaha. yelah kalau kalah .. kalau menang sebab siapa.

    nasib baik ada muhyiddin sanang je nak disalahkan.. padahal gajah ada depan mata.. bapak besarnya. bulu bulu atas kepala lagi besar dari badan..

    kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Silap tu, tersungkur keseluruhan disebabkan ..... semua orang faham. Membabitkan orang lain pulak? Sudah-sudahlah menjilat dan sokong bawa rebah. Letihlah kita yang dibawah ni nak bersilat padahal boss kau tu bagi peluru dengan bom sekali kat musuh. Puas nak menepis...... tak takut kena tinggal ke seorang-seorang

    ReplyDelete
  5. Kalau admind nak tau ape perasaan rakyat sekrg adalah pastinya masa pru 14 nanti ....dun undi UMNO ....parlimen mesti pembangkang .... umni still lagi dijiwa org johor tapi tidak di parlimen.tq

    ReplyDelete
  6. Beginilah kalau otak beku dek agenda peribadi...maslahah awam dinafikan...

    ReplyDelete
  7. Muhyiddin pun telah mengadaikan Johor pada Cina DAP. Masa jadi MB, berapa banyak tanah milik kerajaan Negeri Johor didalam kawasan bandar yang tergadai pada orang bukan Melayu dalam dasar penswastaannya. Berapa banyak kroninya untung. Orang Johor pun bukan gemar padanya.

    ReplyDelete
  8. Aku pun anak Johor. Jemu n jelak nengok kaum dedak cash is king. Aku n famili pun akan brtukar arah

    ReplyDelete
  9. Sebenarnya Najib x salah. 1MDB ditubuhkan untuk kepentingan rakyat contohnya dalam kes IPP. Selama ini rakyat ditindas oleh kroni2 Tun. Sekarang IPP dikelolakan 1MDB dapat dikekalkan rendah harganya. Lagipun wang rakyat yg diguna x banyak cuma rm1 juta. Dengan pembelian aset berjumlan rm52 bilion tu, modal sebanyak tu cuma celah gigi je. Sebab tu 1MDB terpaksa berhutang, yg kini langkah2 rasionalisasi hutang tersebut sedang diambil.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3