bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

12 Oct 2015

Mahu Dakwa DS Najib Tun M X Ada Bukti - Kini Cuba Keluarkan Orang Suruhan?



Ada ramai lagi orang yg kena tangkap, tapi mengapa mereka cuma membela nasib Khairuddin dan Matthias Chang?

Adakah kerana takut tembelang pecah???


6 comments:

  1. Double standard!!!!
    ISA tangkap tanpa bicara...
    SOSMA tangkap dan dibicara...
    Kita tggu butir2 perbicaraannya nanti...

    Lucu...puak gila kuasa nampak semakin terdesak sejak najib buat donno jer dgn salakan mrk.Lagipun majoriti rakyat sedar bukan 1mdb isu sebenar...isunya ialah 1mdb telah menutup lubuk emas puak kaya raya anak dan kroni selama 22 tahun jadi pm.Tu isu nyata dan utama.Sedih dan memalukan...

    ReplyDelete
  2. Sama dengan pembangkang cuma dengan pembangkang yang bela hanya puak mereka saja. Tak kan tak perasan kot, mana latifah koyak,anak karpal singh,surendren dll. Biasa lah bro jangan terkejut bodoh pulak.

    ReplyDelete
  3. Cetek sangat akal admin...

    Tujuan sosma kepada militan? Militankah mereka...

    Jika 1MDB tidak ada masalah, kenapa perlu gusar atau rasa terancam sebanyak mana pun laporan dalam dan luar.negara?

    Apa kesan kepada Najib jika mahkamah bebaskan mereka? Bungkus...

    Pendakwaan khairudin dan mathias adalah perancangan halus, strategik dan terbaik??? Kita tengok siapa yang kena...

    ReplyDelete
  4. akhirnya mahathir mati dengan kekalahan

    ReplyDelete
  5. anwar pun kena tangkap..dia x nk bela anwar ker..x pun join family anwar

    ReplyDelete
  6. hahahaa..padan muka pentaksub madet... makin xde point nk jatuhkan Najib..
    kalau nk bela..kenaa due ekor ini shj..seekor penyamun muflis yg memalit najis pada UMNO ini yg begitu berminat madet sebutkan... ADA APA2 KE?

    tunggguuuuu.... pandai2 lah SB PDRM soal si pengkhianat tu utk dapatkan dalang dan rahsia lain.. itu pasal mahadey takottttt kotttt.... hahahahah

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3