bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

16 Oct 2015

PKR dan Pakatan Harapan Semakin Kuat Dengan Kembalinya Kader2 Anwar???



Keluar lah lagi ramai2.....

PAS pun sudah mengalaminya.....

Ianya bagus kerana kurangnya musuh dalam selimut....

Masih ramai lagi yang masih berada di dalam sektor awam dan GLC......

Asyik menghentam kerajaan walaupun mereka mendapat pekerjaan, pendidikan dan rezeki hasil polisi dan dasar kerajaan.....

Dalam asyik menghentam kerajaan mereka lupa menjalankan tanggung jawab dan sebaliknya setiap kegagalan ditujukan kepada kerajaan....Walaupun mereka lah yang menjadi biang keladi mensabotaj kejayaan sesuatu....

Kembalinya kader2 ini kepangkuan Parti Harapan, X ubah seperti kembalinya kaum Yahudi dari seluruh pelusuk dunia ke bumi Palestine.....di akhir zaman untuk bersatu dengan Dajjal.

Mereka jangka mereka akan mendapat kemenangan...Tetapi hakikat sebenarnya mereka akan tumpas di tangan Saidina Nabi Isa a.s.

Kasar sangat ke perumpaman penulis ini???

2 comments:

  1. dak ehh....malah tulah yang sebenor-benornya...khasnya pada pada umat yang suka mengkaji dan merenung setiap satu kejadian yang ada dan berlaku dibumi ini.

    ReplyDelete
  2. Ada lagi kader Anwar dalam UMNO. Mereka masih ladi dalam parti. Jangan tidur .
    Juga harus berhati-hati dengan bekas orang-orang kuat Anwar dalam UMNO/BN .

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3