bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Oct 2015

Langkah Kajang 2 - Bukan Azmin Tetapi Wan Azizah Yg Bakal Dikorbankan???



Masa DS Anwar adapun......dalam Langkah Kajang, Azmin mengalahkan Wan Azizah utk jawatan MB Selangor. Walaupun DYMM Sultan Selangor yang diperlihatkan menolak pencalon beliau, bagi penulis Wan Azizah sebenarnya tertipu dengan politik licik Anwar. Termakan dengan janji manis Anwar untuk menjadikan MB Wanita pertama negara beliau tanpa berfikir panjang telah mengorbankan TS Khalid sekutunya yang paling kuat dalam PKR selepas Nurul Izzah.

Yg jelas dengan testimoni dan keredibiliti yg memang kurang menyakinkan dlm politik yg dimiliki oleh Wan Azizah mana mungkin Tuanku Sultan Selangor percàya untuk memperjudikan nasib Selangor ditangannya. Bayangkan Anwar sendiri sanggup memanipulasi dirinya, bagaimana lah nasib beliau bila Anwar masij lagi di dalam penjara. Jestru penulis X terperanjat jika inilah masa terbaik untuk Pakatan Harapan memulaukannya.

Sumber klik sini; https://aidcnews.wordpress.com/2015/10/26/dr-maszlee-wan-azizah-tidak-layak-jadi-ketua-pembangkang/

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3