bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Peluang B2B bisnez - Kami mempelawa usahawan yang memiliki rangkaian pengedar untuk menjual produk keluaran sendiri: *Nama produk:* Minyak Morhabshi (dikenali juga sebagai mi...

13 Oct 2015

Patutlah Orang Kata Tok Guru Silat Melayu X Ajar Muridnya Semua Jurus???



Katanya kena simpan beberapa jurus utk diri sendiri takut anak murid nanti melawan tokey....

Rupanya dalam politik pun sama....

Lihat sahaja operasi lalang di Zaman Tun...

Berapa ramai pemimpin2 pembangkang yg kena tangkap ???

Tak kurang juga pemimpin2 BM sendiri....

Langsung X ada pendakwaan kerana ISA menghalalkannya!!!

Tetapi kini baru dua orang balaci Tun yg kena tangkap....Tun dah menyalak....

Ada orang kata Gelaran Tun ni ada imuniti...

Sebab tu Tun Ghafar dulu lepas walaupun menghadapi saman bankrap...

Tun Lee Liong Sik bebas isu menipu kerajaan Malaysia membeli tanah di West Port pada harga yg mahal.

Dan Tun sendiri walaupun membuat tuduhan secara terang2an kononya ketua2 bahagian Umno dirasuah oleh DS Najib beliau langsung X dipanggil untuk disoal-siasat.

Malah Tun sendiri mengakui sebab utama beliau X mendakwa DS Najib dalam isu 1 MDB adalah kerana tidak mempunyai bukti.

Cuma penulis nak tanya....sampai bila???

Kalai ada batu geliga atau lampu ajaib Aladdin pun.....iaitu talian hayat....berapa kali aje boleh guna talian hayat???

2 comments:

  1. Cakap banyak tak guna .. kalau Kerajaan dipihak yang benar saman sahaja TUN... Kebanyakkan menteri senyap tidak semestinya mereka menyokong Kerajaan, begitu juga dengan 2.9 Juta Ahli UMNO... Kalau negara lain mereka menjawab segala persoalan RAKYAT... tetapi kat Malaysia Rakyat x boleh mempersoalkan walaupun dengan Fakta....

    AKU BUKAN BODOH.

    ReplyDelete
  2. Malangnya ramai pemimpin yang pentingkan tembolok sendiri samada menikus atau putar alam anggap rakyat bodoh!!! Nak telingkup UMNO ni!! Itulah profesor aku pernah kata jangan bagi markah kepada otak-otak mediocre dengan sewenangnya! Si mediocre akan makan tuan!!! sebab mereka sentiasa insecure!!!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3