bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

  • Testimonial 7 naga - Salah satu rahsia dalam ilmu rawatan mahupun perubatan Islam berasaskan Kitab At-Tabib Wal Hikmah oleh Sheikh Abdul Hamid (Kedah) telah menghasilkan ramu...

2 Oct 2015

Beza Lelaki Miliki RM 2.6 Billion dan Lelaki Yang Kononnya X Terima Dana Politik???


Kalau dulu2.....

Pemimpin2...DAP dia X sibuk nak memakai blazer bagai....

Kononnya bekerja untuk rakyaat dan tidak bermewah-mewah....

Tapi tengoklah sekarang....bergaya sungguh....

Awek Melayu pulak yang memayungkan dia....

Penuh bergaya....

Kalau blazer Anwar Ibrahim yang diberikan kepada Saiful tu harganya lebih RM 20k....Agak2nya...berapa pulak harga blazer Guan Eng ya???

Lagaknya macam Maharaja....Payung pun biarkan awek yang pegang???

Berapalah agaknya dana politik yang dia kuasai???

Mamat sebelah DS Najib ni tentu berbangga... PM yang payungkan dia.....

Dunia dah terbalik agaknya....

Sumber klik sini.

2 comments:

  1. amoi pun x nk payungkan LGE ni..melayu jugak yg dia minta payungkan..sama mcm parti DAP, parti gabungan melayu yang akan memayungkan parti DAP agar dpt memerintah malaysia

    ReplyDelete
  2. Nak tanya, najib pegang payung LGBT ke? Kalau ia, patut le mamat sebelah tu taknak pegang.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3