bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Apr 2013

Mat Taib - Agen Penyatuan Melayu/Islam Dalam Pas???

Berita Penuh Klik Politik - Sinar Harian

"Jadi saya fikir, semua (Pas, Umno dan PKR) bergabung tapi mesti menggunakan lambang Islam. Kita mati nanti,  kita ditanya balik, anda pasti dengan apa yang anda perjuangkan? Saya amat pasti dengan apa yang saya perjuangkan sekarang," kataya.Muhammad atau lebih mesra dengan panggilan Mat Taib menambah, kini beliau yakin perjuangannya pada hari ini adalah perjuangan yang sebenar-benarnya demi agama, bangsa dan negara. 

"Saya bukan hendak jawatan, saya tak mahu jawatan. Saya tak mahu bertanding sebab itu kita umumkan dua hari selepas penamaan calon," ujar beliau.

Komen Isac;

Penulis rasakan pemimpin2 Pas wajar mencontohi semangat perpaduan yang cuba ingin disampaikan oleh Mat Taib. Semoga pemimpin2 Pas sedar perjuangan asal pengasas parti bukan untuk menawan Putrajaya tetapi demi meneggakkan hukum Allah dan perpaduan sesama umat Islam.

Penulis percaya pasti berdetik dalam hati setiap umat Islam di Malaysia untuk menegakkan hudud... Jestru Pas perlu kembali ke perjuangannya yang asal! Setiap individu mempunyai peranan masing2... Berjuanglah demi agama, bangsa dan negara!!!

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 comment:

  1. Perintah ALLAH dalam Surah Al-Fath ayat 29 -

    [29]Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). ... hingga akhir ayat.

    Mungkin satu titik permulaan.
    It is better later than never.

    ALLAH KNOWS BEST.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3