bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Aug 2010

Gempar!!! Bukti Hubungan Intim Saiful & Farah Adalah Suatu Fitnah!!!

Antara Hakikat Yang Penyokong-penyokong Tegar Pakatan Rakyaat Gagal untuk Melihatnya....

1)Dalam kes liwat Anwar Vs Saiful, ada bukti air mani DSAI yang diperolehi daripada dalam dubur Saiful. Jadi mengapa tidak benarkan perbicaraan kes liwat ini diteruskan untuk mengetahui siapakah yang sebenarnya bersalah/berbohong??? Bukan mudah untuk mendapatkan specimen air mani seseorang. Kecualilah jika Kak Wan yang bagi sample tersebut dan berikan kepada pihak polis....

Ini kerana setahu penulis Anwar tidak mempunyai isteri lain. Teman wanita, penulis tak mahu komen. Air mani ni sesuatu yang peribadi bukan senang nak dapat!!! Jika bukti tersebut terbukti benar, iaitu memang ada spesimen air mani Anwar yang dijumpai di dalam dubur Saiful kemungkinan besar kes liwat sememangnya berlaku di antara mereka berdua!!!

2)Kes fitnah yang mengatakan Saiful mempunyai hubungan intim dengan Farah Azlina - Tiada bukti yang menunjukkan terdapat air mani Saiful dalam rahim Farah Azlina!!! Jestru itu masih ada yang berani hendak memfitnah mereka???

Sukahati koranglah.... esok kat akhirat korang jawablah sendiri.....

Penjelasannya ringkas dan mudah. Tetapi bagi sesetengah orang, mereka hanya mahu mempercayai sesuatu apa yang mereka suka dan mahukan, bukti sahih tolak tepi...Persetan dengan logik akal...Kalau kena pada batang hidung sendiri, itu semua hanyalah konspirasi BN!!! Apa nak takut!!! Penyokong-penyokong tegar bak "lembu dicucuk hidung"!!!

Sekolah tinggi-tinggi, kerajaan BN sponser sampai dapat Phd., tapi tak berapa nak cerdik....

3 comments:

  1. Salah BN gak sebab buat sekolah untuk si Bingai-Bingai tu. Buang duit rakyat nak bagi pandai tapi BODOH SOMBONG!

    Aku yang bingai
    Artis: Benci Tapi Tak Boleh Lupa di Tendang Terajang

    ReplyDelete
  2. Aku teringin nak tau apa ada dalam otak penyokong2 tegar NuarBrahim ni..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3