bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

2 Aug 2010

Terbaru Dari Mahkamah: Anwar Mohon Kes Liwatnya Dibuang Bukan Kerana Dia Meliwat Atau Sebaliknya, Tetapi Ekoran Hubungan Saiful-DPP...

Anwar mohon kes liwat dibuang ekoran hubungan Saiful-DPP

Monday, 02 August 2010

http://m.themalaysianinsider.com/home.php

KUALA LUMPUR,  2 Ogos — Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini meminta mahkamah membuang tuduhan liwat yang dikenakan ke atasnya ekoran pendedahan saksi utama Mohd Saiful Bukhari Azlan menjalin hubungan romantis dengan salah seorang anggota pasukan pendakwa.

Peguam utamanya Karpal Singh memaklumkan Hakim Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah bahawa satu permohonan telah dibuat pagi ini sambil mendakwa pasukan pendakwaan diketuai oleh Penguam Cara Kanan II Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden telah berkompromi dalam soal integriti ekoran dakwaan hubungan Saiful dan  Farah Azlina Latif, yang merupakan Timbalan Pendakwa Raya.

Karpal berkata pihaknya mendapati ada kesalahan dilakukan di bawah Akta Rahsia Rasmi. “Ekoran hubungan itu, integriti pendakwa telah dikompromi,” kata Karpal di mahkamah pagi ini. Perbicaraan kes liwat disambung semula buat kali pertama hari ini sejak hubungan kedua-dua mereka terdedah dua minggu lalu.


Komen Isac;

Siapa yang dibicarakan dalam kes ini? Anwar atau Saiful?

3 comments:

  1. semua blogger hendaklah bersatu untuk mempercepatkan kes yang dah lama diliwat-liwat oleh penjubo satu Malaya ini...seprang pengecut..serang dan serang peliwat negara ini supaya percepatkan kes mahkamah...

    ReplyDelete
  2. pelik kan...kenapa anuar tidak mahu membersihkan namanya secepat mungkin.daripada corner sana corner sini....malah pengikut tetap menyokong dan menuduh dia difitnah...alahai...

    ReplyDelete
  3. Pelik bin Hairan si mamat ni asyik tunda-tunda.Yang bukti-bukti semua tu nak lupus kemana?...nak suruh po k nik halalkan ke?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3