bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Aug 2010

Hubungan Intim Saiful/Farah, Bagaimana Jika Anwar Bercakap Benar?

Anwar buat aduan polis terhadap Saiful, Farah langgar OSA

TERKINI @ 02:16:22 PM 02-08-2010
Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba di pekarangan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang sambung dengar kesnya hari ini. - Gambar Reuters
KUALA LUMPUR, 2 Ogos — Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini berhadapan dengan tuduhan liwat, pagi ini membuat laporan polis terhadap saksi utama Mohd Saiful Bukhari Azlan dan juga Timbalan Pendakwa Raya Farah Azlina Latif, yang didakwa menjalani hubungan romantis, di bawah Akta Rahsia Rasmi (OSA) 1972.
Dalam laporan yang dibuat di balai polis Mahkamah Tinggi Jalan Duta di sini pukul 11 pagi tadi, Anwar mendakwa Saiful dan Farah Azlina telah melanggari Seksyen 8(1) dan Seksyen 8(2) akta itu.

“Saya telah membuat laporan polis pagi ini terhadap Saiful dan Farah... saya juga telah meminta polis menyegerakan siasatan mereka.


Komen Isac;

Kalau ya pun apa masalahnya dengan kes liwat Anwar. Lebih baik beliau hadapi kes liwatnya. Hadapi semua bukti dan saksi yang bakal dikemukakan oleh pihak pendakwa dan buktikan jika beliau benar-benar tidak bersalah... Jangan "memenangi" kes dengan cara "kotor" iaitu "menyerang" saksi dan peguam pendakwaan.

Anwar juga sepatutnya menyaman tiga hakim mahkamah rayuan yang membebaskannya sebelum ini kerana hakim-hakim tersebut telah bersetuju bahawa "salah-laku" sememangnya telah berlaku...

2 comments:

  1. Mungkin akhirnya Anwar Ibrahim akan menyaman ibu kandung sendiri setelah habis semua orang yang menampakkan muka dalam kes liwat dikaitkan bagi tujuan melewat-lewatkan kes liwatnya.

    BUKAN SALAH IBU MENGANDUNG

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3