bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 May 2010

Wakil PKR Yang Berpaling Tadah Kini Jutawan - Benar Atau Satu Lagi Pembohongan DSAI???

Anwar dedah 'wakil paling tadah' jadi jutawan
Mei 28, 10 2:59pm

PKR hari ini berkata parti itu mempunyai 'bukti kukuh' bagi menyokong dakwaan bahawa ahli parlimen mereka yang berpaling tadah disogok sekurang-kurangnya RM2 juta dan ditawarkan kontrak kerajaan yang bernilai jutaan ringgit.

Ketua Pembangkang, datuk Seri Anwar umum yang juga ketua umum PKR berkata pendedahan serta bukti yang bakal dikemukakannya akan menunjukkan rasuah politik yang diamalkan oleh pemimpin Umno dan agen-agennya.

“Kami masih menunggu reaksi mereka sebelum mendedahkan maklumat kepada umum. Yang pasti, keterangan tersebut jelas menggemparkan dan akan membuktikan rasuah politik pimpinan Umno dan agen mereka.



Komen Isac;

Lagi suatu pembohongan??? Kalau ada bukti keluarkanlah.....Penulis masih menunggu "Pembongkaran besar" yang dijanjikan DSAI sepanjang kempan PRK di dua Bukit (Selambau dan Gantang) dan juga PRK Batang Ai.

Penulis juga masih menunggu pendedahan bukti-bukti penyelewengan oleh pemimpin-pemimpin BN yang berjumlah "6 kotak" yang telah diwar-warkan sejak lebih 10 tahun dahulu??

Begitulah juga halnya dengan janji-janji pendedahan lain yang pernah dilaungkan oleh DSAI, pertanyaan penulis, mana dia?

Adakah kerana seperti kata Tun Mahathir, "Melayu mudah lupa" maka sewenang-wenangnya DSAI mahu "mengkelentong" kita semua, dengan harapan kita akan lupa setelah beberapa hari kemudian?

"Trick" tersebut mungkin boleh digunakan kepada penyokong-penyokong tegar  PKR dan Pakatan Rakyaat, tetapi bukan kepada rakyat Malaysia.

Jika ada bukti sila buat laporan polis dan kemukakan segala bukti kepada SPRM!!!



1 comment:

  1. Salam Isac dan Salam 1 Malaysia.

    Saya Tabik pada DSAI yang tak habis-habis menipu Rakyat. Muka begitu tebal, tak tahu malu ke...

    Saya rasa "Reverve" saikologi beliau telah tidak bermakna lagi kerana, rakyat biasa pun sudah menyedari tipu daya DSAI.

    Apa-apa yang beliau lakukan pada ketika ini adalah senjata makan Tuan. Selogan 16 Sept 2008 we have number juga terkena batang hidung sendiri sehingga Perak tersungkur jatuh. BN sekarang yang memerentah.

    Buatlah apa-apa strategi wahai DSAI kerana kebusukan dan dendam kesumat beliau tidak akan di redai oleh Allah. Sebaliknya jadi senjata makan Tuan. Kesian Isteri , anak-anak dan keluarga beliau yang menanggung aib dan malunya.

    DS Najib lanjutkan langkah Mu semuga Malaysia bertambah maju. Tindakkan datuk menyerahkan tanah KTMB juga adalah tindakan yang bijak. Kedua-dua negara meraihkan keuntungan bersama. Semuga kerjasama ini mengeratkan lagi hubungan dua jiran.

    Kalau perlu ISA kan mereka yang membuat fitnah dan mengancam negara, jangan terlambat . Takut nanti jadi seperti Thailand. Kalau tidak pun ambil tindakan mahkamah sehingga mereka tahu bahawa fitnah itu amatlah merbahaya. Janganlah biarkan mereka terlepas begitu sahaja.

    "Betulkanlah Yang Biasa
    dan Biasakanlah Yang Betul."

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com
    http://saatjais.formor.com

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3