bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

31 May 2010

Rakyat Malaysia bersama konvoi ke Gaza selamat

Rakyat Malaysia bersama konvoi ke Gaza selamat

2010/05/31

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/RakyatMalaysiabersamakonvoikeGazaselamat/Article

KUALA LUMPUR: Rakyat Malaysia yang menaiki kapal utama 'Rachel Corrie', satu daripada enam kapal dalam armada kapal kecil yang membawa bantuan kemanusiaan ke Gaza, selamat, selepas tentera Israel menaiki kapal Turki bagi menghalang konvoi itu.

Al-Jazeera melaporkan sekurang-kurangnya 15 aktivis terbunuh dan ramai yang cedera apabila komando Israel menyerang kapal Turki yang mengetuai armada kapal kecil awal pagi ini.

"SMS dari Rachel Corrie -- Semua yang berada di atas kapal selamat. 1,000 batu dari Gaza," kata seorang pegawai dari Perdana Global Peace Organisation (PGPO) di sini.

Palestinians ride boats in Gaza waters as a flotilla of aid ships leaves for the blockaded territory (Photo AP)


Komen Isac;


Alhamdulillah....Apapun konvoi misi kemanusiaan ini sepatutnya memahami "tabiat" Yahudi. Mereka sememangnya tidak berhati-perut. Istiharkan sahaja perang jihad ke atas mereka...Bagi mereka (Yahudi) walaupun kita mengatakan ianya misi kemanusiaan, bagi mereka (Yahudi) ia adalah suatu provokasi...Contoh satu bangsa yang "super ultra kia su"!!!

1 comment:

  1. ISAC-bagi saya konvoi ini sangat bererti dan amat besar dengan pengorbanan yang dihulur.mati mereka adalah mati sahid.bukan macam diMalaysia menuduh orang lain sebaliknya mereka lebeh daripada itu.pengorbanan yang tak boleh pakai. Semoga Allah memelihara kesemua konvoi ini.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3