bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 May 2010

Koleksi Foto-foto "Lelaki Melayu" Terhebat??? Apa Kata Parpu Kari? Apa Kata CCZ? 10 Budak Hitam?












"Ganteng" gitu... Tapi kalau tanya CCZ, mesti dia kata  Mat Sabu lagi ganteng...........Kalau tanya kepada Parpu Kari, pula mesti mata dia  berbulu.... Sebaliknya jika tanya kepada "10 Budak Hitam" mesti dia mengiayakannya.... :)... Sekadar mencuit hati....

Kalau ditanya pada tuan punya badan, apa pulak komennya ye???

10 comments:

  1. tunggu dan lihat , kita belum mampu melihat niat dan muslihat khairy masa akan datang bt masa ini , apapun mesti ada sesuatu disebalik 'wataniah' ini , kenapa tiba2 dia masuk wataniah plak ?

    kemaskan perisikan , dalam masa yg sama simpan tenaga dan hujah sebagai bekal sekiranya diperlukan kelak ..jangan sampai kita dipatuk ular yg sama dalam satu lubang ,

    ReplyDelete
  2. Seelok-eloknya, lebih ramai anak-anak bangsa perlu menyertai pasukan askar simpanan (Wataniah).......... tak kiralah dari pihak mana, demi kebaikan tanah air, hanya bangsa Melayu saja yang akan pertahankan tanah Melayu...

    ReplyDelete
  3. Apapun yang dilakukan oleh KJ, sebilangan besar ahli umno dan pengundi atas pagar masih memerlukan jawapan berkaitan kekayaan, rasuah dan kemusnahan yang war-warkan atau dipaprkan di dalam blog-blog penyokong umno dan apakah lagi blog-blog pembangkang.

    ReplyDelete
  4. Salam Isac..Eee tolonglah..Not my taste ler mamat nih..Bandingan Mat sabu dengan dia memang Mat Sabu ok lagi..Sebabnya akal Mat Sabu tak panjang sangat..

    Lagipun CCZ tak panggil kat Mat Sabu as his name but Mat Sabun..K..

    ReplyDelete
  5. Anon,

    Biasalah ramai yang HASAD DENGKI macam kamu ni. Kalau Melayu semua tak boleh. Kalau Lim Guan Eng mesti melambung pujian.

    ParpuKari sebuk kata Velapri itu sepupu KJ, sebenarnya Sepupu DIA lah..ha ha..

    Tahniah KJ!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Oh "Mat Sabun" ye CCZ?

    Wangilah kalau macam tu...sebab asyik "main sabun"...Jangan buat benda lai sudah...

    Buat Anonymous, May 26, 2010 11:23 PM,

    Aku masih berharap Melayu/Islam/Bumiputera perlu bersatu, kita ni harap ramai sahaja...Yang lainnya kita jauh ketinggalan...
    Jika terus bermusuh sesama sendiri, apa lagi yang akan tinggal?

    Mungkin nanti Mural tembaga Hang Tuah dekat Muzium Negara yang terpahat kata-kata,"Tak Melayu Hilang di Dunia" pun akan kena jual!!!!!

    ReplyDelete
  7. A typical corrupted spin media of corrupted Umno!

    Utusan Binatang.

    ReplyDelete
  8. kwn2,

    mungkin KJ nak luaskan pengaruh pemuda di kalangan anggota wataniah? husnulzaan...

    ReplyDelete
  9. Untuk permulaan fikirkanlah, askar wataniah itu bawah kementerian mana? Apa kaitannnya?

    Semenjak jadi menteri macam-macam jadi. Kapal terbakar, mula-mula terbakar sikit, tak puas hati, dibakar sampai habis. Kapal selam ada masalah. Hal operational dalam mempertahankan negara jadi maklumat terbuka. Nak beli jet pejuang untuk mengganti MIG 29 dengan pembiyaan swasta. Kalau berperang mereka tarik balik pembiayaan itu apa akan jadi. Kes hilang enjin jet F5. Mula-mula sibuk dikatakan harganya beratus juta, kini puluhan juta sahaja. Yang peliknya enjin ini nampaknya tidak ada pembeli, sehingga tersangkut dekat Amerika Selatan. Sampai sekarang tidak jelas sama ada jet ini dalam servis lagi atau tidak.

    Apa naka buat. Dapat undi tinggi dalam pemilihan.
    Sama seperti KJ.

    Cuba risik-risik.

    ... teori konspirasi ...

    ReplyDelete
  10. vesewe, May 27, 2010 6:05 AM

    Dirties word reflect your inner personalities.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3