bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 May 2010

Tubuh Suruhanjaya Siasat 'Pengkhianatan' - Khalid Perlu Cermin Diri Sendiri!!!

Tubuh suruhanjaya siasat 'pengkhianatan'
http://www.malaysiakini.com/news/132818

Salhan K Ahmad
Mei 26, 10
4:47pm

Satu suruhanjaya diraja perlu dibentuk bagi menyiasat beberapa tindak-tanduk kerajaan yang didakwa sebagai pengkhianatan kepada negara.
Ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad berkata pengkhianatan kerajaan itu termasuk soal pemberian lesen judi bola sepak dan penjualan tanah milik Keretapi Tanah Melayu Berhad di Singapura.

Khalid juga mahu supaya siasatan ke atas penyerahan dua blok petroleum di Sarawak kepada Brunei.

"Kena tengok siapa yang terlibat, apa hujah dan alasan mereka, kenapa mereka setuju dengan keputusan tersebut.


Komen Isac;

Khalid perlu cermin diri sendiri dahulu... Jika kesalahan Khalid dan Pas di dalam "menjual" kalimah "Allah" boleh diampunkan, oleh orang Melayu/Islam di Malaysia, mungkin beliau boleh untuk mempertikaikan Najib dan Pak Lah...

Jika Pas dan beliau Khalid berupaya "menghalang" penjualan arak di "oulet-oulet 7 Eleven" di dalam kawasan kediaman orang-orang Melayu di Selangor, barulah beliau ada hak! Jika Pas dan Khalid dapat menghalang pembukaan pusat-pusat perjudian, pelacuran dan hiburan di Selangor baik yang "halal" maupun haram, barulah beliau ada hak!



Penerangan berkenaan blok L & M yang telah diserahkan oleh Kerajaan Malaysia kepada Kerajaan Brunei sila klik sini dan sini.






Penerangan berkaitan penyerahan sebahagian tanah-tanah milik KTMB kepada Republik Singapura sila klik sini.

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3