bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 May 2010

Lagi "Keadilan" Yang Dinafikan Oleh Pakatan!!!!! - Mengapa Berat Sebelah???



Mengapa berat sebelah? Mengapa "pembunuhan" mendiang Teoh yang secara teorinya lebih "menguntungkan" jika mendiang "dibunuh" oleh orang "sendiri", diwar-warkan ke seluruh pelusuk dunia sebagai kejahatan/pembunuhan yang diarahkan/dilakukan oleh SPRM/BN?

Mengapa dalam kes Bakri, beliau dibiarkan bertarung dengan maut tanpa pembelaan? Adakah kerana kesnya tidak mengundtungkan Pakatan? Kerana Bakri "dizalimi" oleh pemimpin Pakatan maka "just sweep/hide under the carpet???".

Rakyaat perlu bijak melihat dan menilai apa yang tersirat.....Jangan dibiarkan diri terus-terusan diperbodohkan...

5 comments:

  1. Salam, sebenarnya hampeh..PKR tu pandai mengambil kesempatan dan memenupulasi keadaan demi kepentingan kumpulan mereka, yang terbaru kes budak kena tembak tu..tetapi untuk kes askar dan polis kena langgar tu..UMNO dan BN tak pandai ambil peluang membela rakyat..pemimpin tertinggi tak nak jenguk langsung kes ni..tu yang membuatkan orang menyampah. Langsung kes 2 ini tak di endahkan oleh mereka. Bila ada peluang nak buat kebajikan dan kebaikan..tak tahu plak,,,bodoh ..
    apala punya pemimpin..kesian..kat polis dan tentera hanya rakan terdekat yang dapat membela buka parti atau pemimpin UMNO..

    ReplyDelete
  2. bukan begitu.umno ini selalu lambat dan terlupa.dap pun bukan ikhlas sangat.curi dan cari ruang.kesian pada polis.serba tak kena.

    ReplyDelete
  3. Kerja pembangkang ialah mengelokkan keburukkan dan memburukkan yang elok. Sapa ajar kalau bukan al-juburi.

    ReplyDelete
  4. Mengabui mata manusia dengan menghias perkara yang keji dan mungkar supaya nampak "cantik" dan "baik" adalah kerja syaitan....

    ReplyDelete
  5. "Dan(bagitu pula) orang-orang yang telah mengadakan suatu mesjid untuk suatu bencana dan kekufuran dan memecah-belah diantara orang-orang yang beriman dan untuk mengitip-intip bagi orang-orang yang memerangi Allah dan Rasulnya sebelumnya.Namun mereka akan bersumpah:"tidak ada maksud kami,kecuali kebaikan".Dan Allah menyaksikan,sesungguhnya mereka itu adalah orang-orang yang berdusta".surat Al-Taubah(ayat 107).baca dan kajilah ayat diatas, kemungkinan sekarang ini dengan kealpaan kita,pekara-pekara zaman Nabi saw akan timbul kembali dengan hasutan syiatan.renung-renungkan iktibar dari ayat-ayat ini dan 108.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3