bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Jun 2010

Membakar Akhbar Pembawa Fitnah...


AHLI Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mohd. Ali Rustam (tengah) bersama ahli-ahli UMNO Bahagian Kota Raja membakar akhbar Suara Keadilan kerana tidak berpuas hati dengan laporan yang berbau fitnah ketika menghadiri dan merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Kota Raja di Bukit Kemuning, Shah Alam, 27 Jun. - Utusan/SAHARUDDIN ABDULLAH


Komen Isac;

Telah terbukti Pakatan Pembangkang selama ini hanya membawa fitnah!!! Anda semua masih hendak "bersengkokol" dengan mereka? Tepuk dada tanyalah iman...


Firman Allah s.w.t;


"Wahai orang-orang yang beriman! ,jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidiklah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak diingini dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali apa yang kamu telah lakukan".

Penyebar maklumat palsu sepatutnya dipandang hina dan digelar sebagai pendusta dan pemfitnah oleh masyarakat. Tetapi pada hari ini "pemfitnah" telah diangkat sebagai "hero".  Perbuatan tersebut adalah berdosa, terkutuk dan akan diseksa di akhirat kelak.

2 comments:

  1. kerja bodoh macam budak2 nakal

    ReplyDelete
  2. membakar akhbar penyebar fitnah seperti harakah adalah keje bodoh?? , mungkin fitnah adalah satu nilai murni bagi cikgu kot dan orang-orang PAS. Jangan lupa ajaran agama tentang fitnah !!!

    Jon

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3