bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Jun 2010

Kalau Pakatan Rakyaat Betul-betul Berani, Pergilah Menghantar Bantuan Kemanusiaan Ke Gaza dan Palestine!!!




Foto 1: YB Gobala Melawan Ketika Hendak Diberkas Pihak Polis Setelah Beliau Didapati Memulakan Provokasi Di Suatu PRK.


Foto 2: Penyokong Pakatan Rakyaat Menyerang Sebuah Kenderaan Dalam PRK di Bagan Pinang.




Foto 3: Demonstrasi Mahukan DUN Perak di Bubar Setelah PR Kehilangan Mojoriti.


Foto 4: Tian Chua Melawan Ketika Mahu Diberkas Setelah Terlibat Dalam Demonstrasi Haram.


Foto 5: Penyokong-penyokong PR Menghalang Kenderaan Rombongan Keluarga Diraja Perak.



Foto 6: Penyokong PR Menghalang Kenderaan Keluarga Diraja Perak, Untuk Menghalang Dato' Dr Zambry Mengangkat Sumpah Menjadi MB Perak Yang Baru.


Foto 7: Tan Boon Hwa - Lelaki Terakhir Yang Dilihat Bertengkar Dengan Mendiang Teoh, Sebaliknya Menuduh SPRM Yang Bertanggung-jawab Atas Kematian Mendiang.


Foto 8: Rentetan Gambar Wong Setiausaha Politik Adun DAP Yang Melawan Dan Mengelak Ketika Hendak Di Tahan SPRM.



Foto 9: Siri Gambar-gambar "Flash Back" Rusuhan Yang Dilakukan Oleh Penyokong-penyokong DSAI, Sebaik Beliau Didapati Bersalah Dan Dijatuhi Hukuman Penjara Kerana Salah Guna Kuasa Pada Tahun 1999.



Foto 10: Seorang Penyokong BN Cedera Di Baling Batu Oleh Penyokong PR di PRK, Hulu Selangor.



Komen Isac;

Pakatan Rakyaat sememangnya gemar melakukan provokasi secara fizikal maupun mental kepada pihak berkuasa dan parti pemerintah. Cara tersebut digunakan untuk menonjolkan diri mereka, mendapat simpati dan menyalahkan pihak berkuasa dan parti pemerintah terutamanya apabila mereka terpaksa mengambil tindakan terhadap mereka.

Sekiranya mereka ini benar-benar ikhlas dalam "perjuangan" dan ingin menjadi jaguh, penulis cadangkan mereka pergi menghantar bantuan kemanusiaan kepada penduduk-penduduk di Gaza dan Palestine.

Apabila mereka cuba ditahan oleh rejim Zionis nanti, lakukanlah provokasi-provokasi seperti yang mereka lakukan terhadap pasukan polis, SPRM dan penyokong-penyokong parti pemerintah seperti melawan ketika hendak ditahan, "gigit telinga", baling batu, memaki-hamun dan lain-lain.

Masa tu barulah mereka tahu langit itu tinggi atau rendah, barulah buku bertemu ruas.... Kalau tak kena tembak sampai mati, maka terbuktilah DSAI adalah agen Zionis dan Pakatan Rakyaat sememangnya mendapat dana ataupun ditaja oleh Zionis!!!


13 comments:

  1. Class lah articel ni...setuju 100%.

    ReplyDelete
  2. apa ? nak harapkan puak2 hamPAS ni ke palestine ? lupakan mimpi itu , sebut nama palestine ok ..tapi nak suruh dan harap puak2 burung tiung ni kesana , jgn mimpi ..

    puak2 hampPAS ni cuma tahu menyalak dan menyalak , dorang ni macam anjing berahi , pantang cium bau terus menyalak ..
    pantang dengar isu , dia pun nak ikut menyalak tapi tak faham apa benda , pantang ada demo berebut2 nak ikut , tapi tak faham demo itu utk apa , asal ada peluang maka dia pun kelamkabut nak masuk tapi tak bila ditanya apa2 dia geleng tak jawab , anwar kata bahalol ..tu istilah anwar punya , anwar yg ajar ,
    hamPAS cuma jaguh kandang , dlam kandang berkokok bukan main , cuba bagi keluar kadang , senyap dan sunyi , hamPAS malah sanggup telan lidah ..

    ReplyDelete
  3. SLM BRO..TU JE LA YG KUTU BERAHAK PR BLEY BUAT. DEMO, RUSUHAN, BLAGAK SAMSENG!. KUTU2 BRAHAK GROMBOLAN SAMSENG PAKATAN RANJANG NI CKP JEK BEDEGAR2 TP HABUK PUN TARAKKKK BROOO. KETUA SAMSENG SI SONGSANG TU PLAK SIMPAN TELOW, X BRANI NAK DEMO MENENTANG RAKAN KARIB DIA SI YAHUDI ZIONIS SB ADE SYER LA TUUU..HUHUHU

    ReplyDelete
  4. Telor tak ade yeop....Baring tengah jalan, pelingkup harta orang dengan Bakar pondok telefon aje buleh lah depa tu...

    ReplyDelete
  5. What the Israelis did was beyond the international law.

    What exactly did Hitler see in Jews back then?

    ReplyDelete
  6. What the Israelis did was beyond the international law.

    What exactly did Hitler see in Jews back then?

    ReplyDelete
  7. YANG KITA HAIRAN SESANGAT ORANG MELAYU YANG BERPENGAJIAN TINGGI PUN MASIH BOLEH DIKLENTONG ANWAR,DAN ADA SESETENGAHNYA MEREKA ITU LEBIH TINGGI ILMUNYA DARI ANWAR.KALAU BERTARAF DR DR PUN MASIH DOK PERCAYA DGN ANWAR KITA IBARATKAN MEREKA NI PUN SAMA MACAM ANWAR.APA ADA PADA ANWAR, BERMODALKAN AIR LIOR JE,KALAU TANPA TUN DULU 1980 ANWAR BAKAL JADI THE KING/QUEENS GAY/LESB....

    SEJAK DARI BELAJAR DI UM DULU PUN MENIPU, BERDEMONTRASI DI BALING KEDAH 1974 ATAS NAMA MEMBELA RAKYAT YG KEBULURAN DAN MATI KEBULURAN 1974 TAPI SAMPAI SEKARANG PUN ANWAR TAK PERNAH BUKTIKAN SIAPA YANG MATI KEBULURAN ITU .PENIPU.

    TOLONGLAH MELAYU,RENUNGLAH BETUL BETUL MATA ANWAR TU 10 MINIT SAJA KITA TAHU DIA PENIPU DAN DIA ADALAH SEORANG GAY.MACAM MANA CARA ...
    KENAL PASTI KECEKAPAN PENGGUNAAN TANGANNYA KIRI ATAU KANAN,KALAU KIRI LIHAT MATA KIRI KEMANA ANAK MATA HITAMNYA SENTIASA JELING DAN BEGITU JUGA KALAU KECEKAPAN TANGANNYA KANAN LIHAT MATA KANAN DAN PASTIKAN LIHAT KEADAAN INI SEMASA ANWAR SEDANG BERCAKAP ATAU MEMBERI PENERANGAN YANG JARAKNYA TAK LEBIH 10 KAKI DARI KITA BARU JELAS.MAAF NANTI ADA TAFSIRAN SAMBUNGAN... INSYAALLAH NANTI TERJUMPA GURUNYA ATAU BUKUNYA.

    AKU DAH HAMPIR 60 TH DAN AGAK KENAL PERANGAI ANWAR NI BERPULUH TAHUN SEBELUM DIA JOINT POLITIK LAGI,DULU MASA BUJANG DIA SUKA BAJU LABUH LONGGAR SELUAR PANJANG DAN SELIPAR ATAU CAPAL BILA PEGI CERAMAH BEBAS BIASA PRO PAS LAH. MUNGKIN JUGA DIA ADA LINK DGN GROUP2 MAT MAT LEMBIK GREEN CARPET SEKARANG DATARAN MERDEKA ERA 70AN DAN 80AN, AKU MACAM YAKIN JE PERANGAI NEGETIF MAMAT ANWAR NI. PEMBACA DAN KOMENTER KENA SIASATLAH...

    ReplyDelete
  8. Oh tidak sama sekali. Biarlah diri mereka hidup aman di negara yang tidak berada di kancah peperangan seperti di Gaza.

    Off to the International Criminal Court you Israelis terrorists.

    ReplyDelete
  9. bodohla korang ni

    ReplyDelete
  10. ala komen yang sokong ko,baru ko siarkan..yang bangkang ko xkan siar

    ReplyDelete
  11. melayu ngan melayu gaduh..bangsa lain tpuk tangan..bodoh betul...tengok anak bangsa kita,apa dah jadi ngan diorang..apa yang kerajaan buat..tengok je ke?..

    ReplyDelete
  12. xpayahla ko nk kutuk mana2 pihak..lebih baik ko selamatkan anak muda kite 2 dari terus hanyut..kite ni dah menuju ke akhir zaman

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3