bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Jul 2010

Maut Pasti Datang Menjemput Kita...Tak Akan Lambat Walau Sedetik...


PEMANDU lori balak mati disangka tidur. Pemandu treler balak, Lew Win Wah, 54, dari Bahau, Negeri Sembilan, ditemui meninggal dunia di tempat duduk kenderaannya, dipercayai akibat serangan jantung ketika berehat di kawasan pemeriksaan Pejabat Perhutanan di Jalan Pulai Lama, Gua Musang, Kelantan, kira-kira jam 9 pagi semalam. Kelindan treler balak lain, Mohd Ariffin Hashim, 56, yang kebetulan berjalan melalui kawasan itu, mulanya menyangka Lew sedang tidur walaupun kedudukannya agak pelik kerana membongkok ke luar pintu treler sambil tangan kiri memegang stereng.


Komen Isac;

"Mati itu pasti, hidup Insyallah". Bait-bait lagu Hermantino....

Mereka yang sentiasa berbalah sesama Islam, "mementingkan" musuh Islam berbanding saudara seislam, menghina, memaki, mengeji, memfitnah saudaranya (Islam)... Jika ditanya soalan kubur nanti, "siapa saudara kamu??"

Agak-agak, boleh jawab ke?

2 comments:

  1. nik aziz xpayah nak soal..dia terus straight masuk syorga sebab dia yang pegang kunci.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3