bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

25 Jul 2010

Bukti Terbaru!!! Foto Rosmah Berada Di Tempat Pembunuhan Alantunya Pada Malam 19/10/2006???



Raja Petra pernah melemparakan tuduhan bahawa Rosmah berada di lokasi di mana Altantuya dibunuh dan diletupkan pada malam 19 Oktober 2006, tetapi lihatlah di mana Rosmah sebenarnya berada pada ketika kejadian?

Anak-anak yatim Wilayah Persekutuan, KL dan para hadirin ke majlis tersebut mungkin akan berbesar hati untuk menjadi alibi beliau.

Nukilan posting dari blog Kedah ke KL Mct Heory klik sini.

Semoga Allah s.w.t. membalas fitnah mereka dan siapa-siapa sahaja yang bersengkokol dengan mereka amin...

Jangan lupa doa orang yang terinaya diterima Allah...

4 comments:

  1. kenapa ada org suker buat dosa kering ??

    ReplyDelete
  2. biar jahil jangan munafik

    biarlah jadi kadam penyampai berita daripada menjadi tuan yang mereka cerita.

    heeheheh

    IKYS di Tendang Terajang

    ReplyDelete
  3. Salam,

    Sebenarnya bukti yang saudara paparkan bukanlah bukti terbaru. Ia telah pun didedahkan pada bulan Oktober tahun lepas di blog Unspinners di sini, blog Alizul di sini, dan Malaysia Instinct di sini.

    Namun, bagus juga dipaparkan semula supaya kita tidak terus terpengaruh dengan fitnah pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

    Perhatikan juga, sehingga kini dua orang yang dulu heboh mewar-warkan cerita ini, iaitu Anwar Ibrahim dan Raja Petra (RPK), masih belum lagi memberi jawapan mereka kepada bukti ini. Amat menyakitkan hati bila kita lihat kedua-duanya masih bebas dengan pembohongan mereka.

    ReplyDelete
  4. salam, apa rahsia rosmah muka dia nampak tegang terlampau...adakah kerana jamu...tapi kenapa kat leher berkerut sangat,,,dan kenapa dagu tetiba tebonjol...dan kenapa kening dia macam kena tarik...konpiusss...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3