bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Jul 2010

Malaysia Bakal "Dijajah" 2011???

Sejarah Peneraju Kekuasaan Negara;
1400 Melayu
1511 Portugis
1641 Belanda
1824 Inggeris (Perjanjian London)
1942 Jepun
1945 Cina Bintang Tiga
1946 Inggeris
1957 Melayu/Bumiputera
2011 Cina DAP

 
Adakah selepas 500 tahun, negara akan kembali "dijajah"??? Jika 446 tahun diperlukan untuk bangsa Melayu/bumiputera kembali mengambil alih teraju pemerintahan negara ini daripada penjajah, adakah selepas ini anak-cucu kita akan mampu untuk "menerajuinya semula" selepas 446 tahun ???
 
Ataupun adakah anak-cucu kita akan menjadi senasib dengan bangsa Melayu/bumiputera Singapura yang ibarat "melukut di tepi gantang" di tanah yang dipusakai dari nenek- moyang mereka?
 
Jika anda semua rela berputih mata, Biarpun putih semua tulang-tulang di jasad ini....penulis seorang diri tidak akan termampu untuk menghalangnnya.... 

Klik sini untuk ke blog Wadat.

2 comments:

  1. Meremang bulu roma.. tetapi ingatlah bila mereka memimpin negara ini... undang2 yang mungkin akan dikenakan kepada orang melayu... 1. kelaurga melayu tidak dibenarkan mempunyai anak lebih pada 2 org.. 2 geran tanah2 kepunyaan melayu akan diambil alih oleh pemerintah.. 3. tidak dibenarkan melayu berniaga, suntiasa menjadi kuli batak dan dihina sebagai kaum yang jahat..4. kekayaan melayu dirampas... AYUH BANGKIT WAHAI KAUMKU... KITA SEKARANG DIBULI DITINDAS... BANGKITTTTTTTTTTTTTTTTT!!! LAWANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. salam bro, dijajah? kalau nak tahu bukan kwn sorang jer yang sanggup jadi mayat lawan puak ni. Akan ada lagi yang lain kut. Tunggulah bulan jatuh ke riba, takkan melayu hilang di dunia.....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3