bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

9 Jul 2010

Dana Kerajaan Negeri Selangor Digunakan Untuk Membiyayai RPK & Bala Di London???

Hidup mewah di London – Duit Rakyat Selangor Yang Bayar?


Thursday, July 08 @ 20:39:05 MYT
Oleh adamyan

Hanya satu perkara saja yang mengaitkan penulis blog fitnah RPK dan penyiasat persendirian B. Balasundram – kes kematian Altantunya. Jika tidak kerana itu, kedua-dua ini tidak mungkin bertemu apatah lagi tinggal bersama di London. Siapakah yang mendapat kelebihan apabila mempolitikkan kes kematian Altantunya? Sudah tentulah Anwar Ibrahim dan pakatan pembangkang yang diketuainya. Ini jelas bila kes kematian ini dijadikan modal politik pihak pembangkang untuk menjatuhkan reputasi Perdana Menteri dan keluarga. Justeru itu tidak susah untuk mengaitkan PKR dengan kedua-dua ekor pengecut yang lari dari tindakan undang-undang ini.

Dipetik dari blog MyKMU.net klik sini.

Komen Isac;
 
Tak mustahil!!! Kalau tidak pun, mungkin mereka mendapat dana asing yang sememangnya tidak senang dengan kemakmuran negara... Apa komen Lord Reid?

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3