bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

17 Jul 2010

Kes Liwat Anwar/Saiful - Mungkinkah Karpal Menarik Diri???

Jul 16, 10 6:37PM
karpal anwar Perbicaraan kes liwat membabitkan Anwar Ibrahim yang dijadualkan Isnin ini mungkin ditunda berikutan peguam utamanya, Karpal Singh terpaksa menjalani rawatan untuk jangkitan paru-paru. Berita penuh klik sini.
Komen Isac;
Kalau diikutkan kepada ketua-ketua peguambela Anwar yang terdahulu daripada ini, jika mereka memberikan alasan bahawa mereka "sakit" itu maksudnya mereka akan meninggal kes Anwar.
Adakah Karpal juga akan bertindak sedemikian? Iaitu meninggalkan kes Anwar?
Memandangkan Karpal sememangnya "uzur" penulis tidaklah sampai hati mahu menuduhnya menggunakan "keuzurannya" itu sebagai alasan terakhir untuk beliau melambat-lambatkan perbicaraan kes tersebut.
Walau bagaimanapun melihatkan kepada perjalanan kes tersebut yang telah tertangguh hampir dua tahun atas berbagai-bagai alasan dan ada di antaranya agak "remeh", mungkin ramai yang akan berpendapat sedemikian.... Anda pula bagaimana?

3 comments:

  1. alahh....biasa la tu..putar alam semua....ada je alasan nak tangguh...benggali ni sakit kes tangguh...kalo jalan terus..kes pun tutup...pendapat aku je tu...yang pelik..ramai bebenar lowwyer yang dok dalam kes ni..hebat belaka..tapi semua tu lowwyer x der class kot..bukan reti apa2 tu...yang penting masyukkkk....pendapat aku jer tu.....

    ReplyDelete
  2. tEPAT SEKALI RAMALAN bLOGGERS SEBELUM INI LAWYER ANU AR AKAN BUAT HELAH UNTUK TANGGUHKAN KES.. JIKA PENYENAYAH BIASA YANG TAK BERDUIT DAN PENGARUH, LAWYER PUN TAK MAHU BELA MEREKA...JADI DIMANA KEADILAN YG MEREKA LAUNG2KAN...ADA RM SEMUA JADI..SUDAH MAT JUBUR @ KING OF THE EXZOS...PERGI MAPUS LAH LU DULU GUA SOKONG LU KINI SORI GUA RASA 15 TAHUN ITU BUAT GUA JADI BEBAL..MACAM PAK LAH @ SAMDOL @ BENDOL ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    ReplyDelete
  3. Untunglah jadi lawyer, kes jalan ke tidak deposit dah masuk . Sekarang ni kes saman menyaman semakin
    menjadi-jadi sejak fitnah bertaburan disana-sini.Apalah nak jadi dengan TANAHAIRKU ..!

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3