bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

29 Jul 2010

Ciumlah Isteri Anda Di Khalayak Ramai & Peluk Wanita Lain Juga....Biarkan Anak-anak Anda Mencontohi Beliau.....






Komen Isac;

Sebenarnya penulis berasa kurang senang  untuk menceritakan aib orang... Tapi bila melihatkan blog-blog PR mengeksploitasikan isu yang menuduh dengan penuh yakin bahawa Saiful bermain "cinta" dengan seorang pendakwaraya wanita sehingga beliau putus tunang, melakukan hubungan terlarang dengan beliau, gambar-gambar terpampang di blog-blog maya dan tuduhan-tuduhan lain yang berbau fitnah... Penulis sengaja mengeluarkan gambar-gambar di atas sekali lagi.

Anda buatlah andaian sendiri... Bolehkah beliau ini dipercayai???

3 comments:

  1. Manusia tidak berjenis !
    Lebih busuk dari BANGKAI .

    ReplyDelete
  2. sangtukangkata30 July 2010 at 00:10

    wah rpk, ini suda syiok, semua halal tu, kongsi isteri kongsi suami.. apadahal halal ma... nanti pas akan kua satu ayat baking baik punya kat prk.. beliau berhak bebuat demikian kerana dalam agama pun ada mengatakan... bla bla.. dalil pas.. penyokong pas pun kata betul betul.. betul.. KEPALA BANA LA LU RPK..KHAK THUIH..!!!

    ReplyDelete
  3. Silakan ke teratak www.rajamenangis.blogspot.com

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3