bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

10 Apr 2010

"Raja" Ragut Bermaharajalela - Rumah Sendiripun Dah X Selamat!!!

TURUTAN gambar menunjukkan Mary Rose Joseph, 63, melalui detik cemas apabila dikejar peragut. Mangsa kemudian nekad memanjat pagar rumah jirannya dan diikuti peragut bersenjata parang sehingga ke halaman rumah sebelum meragut rantai emas.
Apr 10, 2010 3:17 am



Komen Isac:

Pihak polis kena lebih kerap membuat rondaan. Janganlah disebabkan "budget" telah dipotong, maka nyawa dan keselamatan rakyaat menjadi taruhannya. Penjenayah telah semakin berani. Sementara pihak polis kita juga kini "terheret" ke dalam kancah politik.

Terbaru DSAI mendakwa terdapat "agen Yahudi" di dalam pasukan polis kita.....Kalau dalam parti pembangkang, "mungkin" semua sekali kot? Perlukah masa pegawai-pegawai polis kita digunakan untuk menangani isu-isu politik dan mengabaikan keselamatan rakyaat jelata?

3 comments:

  1. Itu lah jangan pertikai kerja kerja polis bila polis bertindak ganas kata polis zalim tapi anda bolih lihat sendiri siapa yg lebeh ganas penjenayah atau polis puak puak pembakang banyak memperpolitikkan tugas tugas polis,Polis menjaga keselamatan rakyat tapi pembakang politikan PDRM sekarang pembakang buat lah rondaan nak tengok lari tak lari apabila kena macam warga emas tu kena.

    ReplyDelete
  2. PAK LAH CUKUP MARAH DENGAN POLIS JIKA PENJENAYAH DIBELASAH POLIS ATAU IANYA HANYA TOMAHAN AJA DAN DITUBUH SURUHANJAYA UNTUK SIASAT PAK LAH KERAP DGR CAKAP MAJLIS PEGUAM/NGO PRO PEMBANGKANG, SUHAKAM....KINI POIS BUAT KEJ AIKUT LAW .. ORANG KATA POLIS LEMAH...PENJENAYAH SEKARANG ADA LAWYER.. MANA DIA DAPAT DUIT ITU KITA KENA FIKIRKAN.. MEKA MENCURI SEBAB TAK ADA DUIT BILA KENA TANGKAP ADA PEGUAM MEBELA DIA.. HAIRAN..MANGSA YANG CEDERA PARAH ATAU MATI PERNAH KAH MAJLIS PEGUAM/SUHAKAM/NGO GI MELAWAT..JAWAP NYA TAK ADA..SEKARANG .. TANGGUNG LAH SENDIRI.. RUMAH SENDIRI PUN DA TAK SELAMAT.. TAHNIAH PAK LAH..@ SAMDOL

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3