bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Apr 2010

PRK P94 Hulu Selangor - Pakatan Gerenti Menang!!! Majoriti 30,000 Undi.

Anwar Yakin PKR Menang Majoriti 30,000 Undi
Oleh NURUL AIN MOHD HUSSAIN



BATANG KALI: Pakatan Rakyat (PR) yakin calon mereka daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Zaid Ibrahim akan memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Hulu Selangor lusa dengan majoriti 30,000 undi.

Ketua Umum PR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, pengundi di Hulu Selangor sudah bijak dan tidak mudah terpengaruh dengan ‘janji-janji politik’ yang ditaburkan oleh Barisam Nasional pada PRK kali ini.

“Mereka boleh beli tiga orang dan tiga puluh orang tapi 30,000 lagi masih sokong kita di Hulu Selangor.
“Saya nak kita menang majoriti semua kaum, Melayu, Cina, India dan Orang Asli menyokong Pakatan Rakyat (PR),” katanya ketika berucap pada ceramah umum di Dewan Orang Ramai, Kg Gurney Hulu Yam Bharu di sini malam tadi.



Komen Isac;


Oleh itu bagi Pakcik, Makcik, Nekcik, Tokcik dan lain-lain yang menyokong Pakatan Pembangkang, jika malas atau ada halangan lain tak payahlah keluar pergi mengundi....Dah gerenti menang punya, jadi buat apa nak susah-susah pergi keluar mengundi. Dah ramai yang akan mengundi Pakatan/PKR. Dalam ertikata lain hampir 70% pengundi-pengundi kawasan Hulu Selangor adalah penyokong-penyokong PKR, yang undi BN hanyalah sedikit orang-orang dari keturunan India,  Cina dan Melayu....Jadi sesiapa dari luar kawasan yang tengah berkempen tu baik rentikan dan balik layan anak-bini, dah tentu menang punya.


Kepada pengundi-pengundi Hulu Selangor yang menyokong BN dan mereka yang sudah serik duduk di bawah MP Pakatan Pembangkang, kenalah keluar beramai-ramai kalau tidak parti anda akan kalah besar dan hidup anda akan berada ditakuk lama....Kepada penyokong-penyokong BN yang mempunyai tugas di luar kawasan ataupun tinggal di luar Hulu Selangor pulang lah untuk mengundi.....Undi anda amat-amat diperlukan....!!!!!

4 comments:

  1. aku undi pakatan rakyat , vote 4 zaid ibrahim, sebatang pensil mampu tumbang kan BN.

    ReplyDelete
  2. Anonymous, April 23, 2010 4:49 PM
    hang memang bangang.. tak tau mana intan mana permata.. mudah diperbodohkan dek orang yang bodoh

    ReplyDelete
  3. Anonymous, April 23, 2010 6:04 PM

    Orang yang "bijak-pandai" macam hang, mana tahu menggunakan perkataan yang baik-baik.

    Yang diajar hanyalah, "celako, celako, celako".

    Orang bijak tak perlu cakap banyak, ringkas dan padat sudah memadai.

    ReplyDelete
  4. Hang ada sebatang pensil saja hang tak tengok lagi yang dok ada berpensil pensil tu bukan semua pangkah PKR,PKR dah nak pi kelobang jamban.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3