bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

24 Apr 2010

Lagi PKR Khianat Poster BN - Tadbir Posterpun X Amanah Kalau Tadbir Negara???


Jonah  Ketua AMK Selangor
Kereta Honda Jazz Plat Number WSM 9526
Lelaki naik kete Jazz ke?
( Baju Putih Di Tengah Dalam Gambar)


Pergaduhan hampir tercetus antara penyokong BN dan juga PKR di Batang Kali akibat tindakan SYAITAN penyokong PKR yang mencetuskan perbalahan kerana mencabut bendera bendera BN yang di pasang sekitar kawasan tersebut.

Namun demikian Ketua AMK Selangor Jonah Katek mengangkat bendera putih apabila di gertak oleh para penyokong BN yang dah siap sedia nak bertempur pada masa itu.

Jonah juga kelam kabut bila di khabarkan bahawa 50 orang pemuda BNbermotosikal telah menuju ke tempat kejadian bagi menyelesaikan hal berkenaan.
Belum sempat pemuda BN bermotosikal sampai Jonah, beredar kerana takut di Pelangkung oleh jentera Pemuda BN. Ternyata PKR mengakui kesalahan mereka yang melakukan tindakan Jahat dengan mencabut bendera BN. Mujur hal cepat diselesaikan oleh jentera BN yang ada masa kejadian jika tidak sah lah akan berlaku pertempuran di antara BN dan PKR.

Dipetik dari blog Papa Gomo klik sini.



Komen Isac;

Baru pilihanraya kecil, perang poster pun dah nak mengelat....nak khianat....Kalau dah dapat mentadbir negara ni nanti, bagaimanalah agaknya tingkah laku mereka yek?

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3