bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Apr 2010

Lagi Ugutan Bunuh DSAI??? Jika jadi PM ???


Harakahdaily
http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=25848:anwar-diugut-akan-dibunuh-jika-jadi-pm&catid=41:utama-muka-depan&Itemid=124


KUALA LUMPUR, 3 April: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim diugut 'mati' jika beliau terpilih menjadi Perdana Menteri Malaysia nanti.

Ugutan itu dibuat dalam laman komuniti Facebook Anwar Ibrahim dengan menggunakan nama 'Radon Rascesium'. "Disini saya berani berjanji, klu PR tawan Malaysia, dan Anuar nie jd PM. Saya akan pastikan anuar mati sebelum dia merobek perlembagaan Malaysia," tulisnya dalam Facebook itu.

Tidak cukup dengan tulisan pertama itu, pelawat yang sama juga telah membuat amaran yang kedua dalam laman facebook yang sama. "Org luar memang nk anuar nk jd pm supaya senang nk robek Malaysia. Tp selagi aku hidup, langkah mayat aku dlu," tulis penulis yang fanatik itu.

Ia boleh dilawati dengan menggunakan link di bawah:
http://www.facebook.com/pages/Anwar-Ibrahim/16194831839?v=feed&story_fbid=380685266839

Sehingga kini, tidak ada lagi laporan polis yang dibuat berikutan ugutan sebegini.

Komen Isac;

Apa pasal X buat laporan polis? Bukan ke selalunya DSAI ni sikit-sikit nak report polis? Sikit-sikit nak lari berlindung kat kedutaan Turki?

Melihatkan kepada kesediaan oleh PKR memfitnah DSN dan isteri kononnya mereka terlibat dalam kes pembunuhan Mendiang Alantunya sehingga sanggup untuk membuat "surat sumpah bohong" dan mengaitkan pula nama Panglima Angkatan Tentera serta nama DYMM Seri Paduka YDP Agong dengan "16 September", tidak keterlaluan jika penulis katakan tidak mustahil 'Radon Rascesium' yang mengugut membunuh DSAI itu juga sebenarnya adalah "kuncu" PKR sendiri.

Bak kata orang tua-tua bila dah terlalu banyak kali menipu/berbohong, maka orang tak akan percaya kita lagi. Kecualilah orang yang dah tertutup pintu hati mereka.......


1 comment:

  1. DSAI BUKAN TAKUT MATI,KALAU NAK MATI DAH LAMA DIA MATI,KORANG TU TAKUT TAKUT LAH MATI,PENYEKSAAN AKAN KORANG TERIMA,SUDAHLAH INGAT KITA ADA KELUARGA

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3