bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

5 Apr 2010

Adakah Akhbar Pas Ni, Kerjanya Hanya Untuk Menabur Fitnah???



http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=25849:najib-bermula-dengan-altantuya-setahun-dengan-apco&catid=41:utama-muka-depan&Itemid=124


Komen Isac;



Mengapa Harakah masih mahu menimbulkan kes Mendiang Alantunya? Bukankah YB Zul, yang juga ahli Pas, bekas MP PKR dan telah dipecat dari PKR telahpun membuat pendedahan di Parlimen? YB Zul telahpun memberitahu negara betapa liciknya propaganda PKR/Pakatan sehingga beliau sendiri pernah diarahkan memfitnah YB Perdana Menteri dan Isteri telah terlibat di dalam pembunuhan Mendiang Alantunya.


Bayangkan beliau pernah diarahkan untuk membuat "akuan bersumpah" palsu, bukankah ini suatu perkara yang serius? Jika Pas benar-benar memperjuangkan Islam, mengapa mereka bersengkokol dengan "pembohong" dan kaki ditnah? Selain DSAI, YB Zul juga perlu bertaubat!


Apa lagi yang Pas akan pertahankan selepas ini? DSAI diracun dengan arsenik di dalam penjara, telah terbukti satu penipuan! DSAI sakit teruk di dalam penjara hingga perlu dipapah, telah terbukti satu penipuan! Ugutan bunuh hingga perlu berlindung di kedutaan Turki, telah terbukti juga satu penipuan, DSN & Isteri terlibat bunuh Mendiang Alantunya, juga telah terbukti satu penipuan! Bagaimana dengan "16 September", dapat sokongan daripada Panglima Angkatan Tentera Malaysia? Mungkin sokongan Panglima Angkatan Tentera Israel barangkali???

2 comments:

  1. Isac, sudah menjadi rutin harian bagi harakah, kalau sehari tidak membawa berita fitnah, menghasut, maka tidak lengkaplah akhbar itu.... harakah tahu, puak-puak PAS gemar dgn cerita2 fitnah....

    ReplyDelete
  2. biasalah abang katak bawah tempurung, hal dunia luar mereka tak mahu baca,sebab nanti hati berubah.segala yang dibawa oleh pemimpin mereka itu yang betul.buku karangan tok guru mereka menjadi kajian,lain tak boleh.jika kita menkaji lebeh dalam,pemimpin mereka ini lebeh teruk dari ayah pin.masuk pas pakai kepiah puteh dah boleh dipanggil ostad mula kerja menabur fitnah.itu sebenar kerja mereka.bukan mendapat nikmat tetapi niqmat dari Allah SWT.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3