bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

30 Apr 2010

Penyokong-penyokong Pembangkang Memang Bodoh??? Atau Buta Mata Hati???



Saban hari ada sahaja nama-nama besar pemimpin-pemimpin PKR yang meninggalkan parti itu. Mereka adalah Ruslan Kassim, Dr Chandra Muzaffar, Ezzam, Lokman Nor Adam, Sallehuddin, YB Zul, YB Zahrin, Dr. Hailaili dan lain-lain.

Yang peliknya semasa mereka ini berada dalam PKR, mereka ini disanjung sebagai wira. Tetapi apabila mereka keluar PKR dan mendedahkan akan cerita "busuk" yang dilakukan oleh DSAI, penyokong-penyokong fanatik PKR langsung tidak mengendahkanya.

Samada mereka ini dah "dibodohkan" oleh DSAI, sememangnya "bodoh" ataupun telah "dibutakan mata-hati" mereka sehinggakan tidak dapat membezakan mana yang baik dan mana yang buruk!!!

4 comments:

  1. Apalah bangang penyokong2 UMNO-Apco. EZAM Kotak juga dapat jadi senator yang Khairy dapat apa?...

    ReplyDelete
  2. mental block...

    ReplyDelete
  3. mereka ni taksub nak bawa politik baru dalam malaysia.. pas hanya menumpang, nak jatuhkan UMNO. DAP nak hapuskan melayu... PKR nak jadikan Anwar sebagai PM. kesimpulan daripada tiga2 pihak yang sangat2 bebal itu terutamanya Karpal Sink, Anwar, Nik Aziz, Kit Siang Malam, dan Nizar hanyalah gila kuasa. nama2 yang disebutkan itu tadi haruslah di'lenyap'kan secepat mungkin..

    ReplyDelete
  4. Marilah kita sedarkan orang2 PAS supaya berbaik2 dengan UMNO demi agama tercinta.Jika kita bersatu tiada siapa yang berani mengkotak katek kan kita.Di Selangor maruah bangsa Melayu dan Agama Islam boleh dikembalikan jika Orang PAS bersatu dengan UMNO bagi kesejahteraan kita dimasa depan.Orang PAS perlu diberi TARBIAH tentang pekara ini.Mereka kena faham bahawa cuma UMNO sahaja yang merupakan BENTENG pertahanan Melayu yang ada. AYUH kita BERSATU..........

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3