bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Apr 2010

Kenali APCO Wordwide - Dan Siapa Lebih Merbahaya?


International Advisory Council

Clients often need advanced strategic insight that can only come from experienced senior advisors. APCO Worldwide's International Advisory Council (IAC) comprises more than 40 recognized global leaders, including former elected politicians, leaders of business and industry, academics at leading universities, world-class journalists and editors, NGO and nonprofit pioneers, diplomats and policy experts. All are top consultants with invaluable real-world knowledge, individuals who understand the complex issues clients face because they have encountered them – and successfully conquered them – in their own careers. Having sat in the same seats and at the same tables as our clients, members of this distinguished and dynamic group work hand-in-hand with APCO professionals to strengthen and deepen our existing expertise across a variety of sectors and services. Clients benefit from their high-level insights and rely on their informed, experienced opinions.

International Advisory Council klik sini
International Advisory Council Members klik sini
APCO Partnership klik sini


Komen Isac;

APCO dilebel sebagai syarikat "Yahudi" oleh DSAI sejauh mana benarnya ia memerlukan penelitian. Adakah APCO juga seperti syarikat-syarikat Yahudi yang lain seperti Cocacola, Nike, Holywood, Kit Kat, Nestle, F&N dan lain-lain?

Ataupun adakah APCO juga seperti agensi-agensi asing yang sesetengahnya juga milik Yahudi yang begitu bermurah hati "menaja" segala perbelanjaan DSAI untuk menjadi PM Malaysia?

Yang jelas Kerajaan terpaksa melantik APCO sebagai perunding dalam usahanya untuk memperbaiki imej negara yang telah tercemar teruk oleh fitnah yang disebarkan oleh segelintir "anak negeri" yang begitu sibuk memburukkan nama negara melalui rakan-rakan mereka yang berada di luar negara.

Siapa yang lebih merbahaya? APCO syarikat perunding "milik Yahudi" ataupun anak negeri yang cuba merosakkan negaranya sendiri?

1 comment:

  1. kami sebagai rakyat tidak mengehtahui apa APCO.Siapa APCO dan APCO bertindak sebagai apa pada Negara.Saya adalah generasi yang lahir sesudah merdeka dan separuh umur bila kelahiran jalur lebar,Intenit banyak menterjemahkan hal berkaitan masa kini.sehinggalah isu APCO keluar dari mulut Anuar,dan barulah kami sedikit tahu hal APCO.Itu pun sedikit sahaja.bukan semua.Jadi mana kepala dan ekornya.Jadi orang di perkampongan dan orang lama(tua)lagilah tak ambil pusing pasal hal ini.Apa saja-saja dibayar duit pada dia orang ni.Ini dikatakan anak babi di ambil jadi anak angkat.anak sendiri dijadikan babi....

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3