bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Apr 2010

Aku Pun Melayu... Bapak Siapalah Ni....???


Komen Isac;

Bapak siapa ni??? Tanpa tahu usul-asal isu/kes yang sebenarnya, pakcik ini terikut-ikut agenda DAP untuk menghancurkan Melayu. Tanpa tahu apa sebenarnya yang berlaku, dia kononnya mahu membela simati.

Kononnya mahu menegakkan kebenaran? Kebenaran apa? Menyalah-gunakan duit rakyaat melalui penyelewengan peruntukkan wakil rakyaat? Kongsi gelap? Pelacuran? Minuman keras? Mempertahankan DAP yang selama ini cuba menghangcurkan Melayu?

Memperjuangkan PKR yang sebenarnya talibarut Yahudi nombor satu? Adakah ini juga yang akan dilakukan oleh Zaid, apabila dia mengaku bahawa dia juga Melayu??

5 comments:

  1. Sorry lah bro, mana-mana aku pergi jengok blog Umno sume sebok dgn perjuangan melayu..hehehe tp betul ker umno memperjuangkan nasib org melayu..setahu aku umno mengamalkan politik rasis yg menyempitkan lg minda org melayu, bukan salah korang menyokong umno kerana dh 50 thn lebih umno memerintah, tp tidak kah pernah korang rasa bangsa melayu ketika ini berada di takut yg paling paria sekali.? bangsa merempat dibumi sendiri, jika benar umno memperjuangkan nasib org melayu secara tulus dan amanah berterusan selama 50 thn, tidak akan kedengaran lg kesempitan total seperti sekarang..

    ReplyDelete
  2. Bangang punya komen...malas aku nak layan.

    ReplyDelete
  3. Ha..Ha.... Kalau dah orang tua, nak di apakan. Bersangka baik ajelah.

    agbr47: TGNA ada fatwa untuk menghalakannya.

    ReplyDelete
  4. anak bugis...

    org kate sebelum cakap 2, pikir dulu...kalau x,nnt keluar kenyataan tah pape, dah nmpk cam bangang..."bangsa melayu berada di takut plg paria sekali"...kat UITM 2 majoriti org melayu...matrikulasi senang2 je org melayu dpt masuk,,agak2 kalau tahap paria dpt ke kemudahan cam2?..ko dulu blajar kat mane?dpt ptptn x?ke kau sorg yg paria..sbb sdpt ptptn kan..kene tindas kan...

    ReplyDelete
  5. ikut kamu le BUGIS nak terojon ke mana pun...apa kamu susah kalau ramai yang sokong umno, perkasa dan nak juangkan hak melayu...demokrasi..suka hati la apa perjuangan yang nak diperjuang..

    hasihm, miker berani merempat di blog-blog orang jer...kenyataan sendiri mana berani bagi..ikut jer le cakap anwar tuh...sekupang aku tak rugi... bangga lagi ada jadi penyokong BN...sampai kesudah ler komer membangkang.. iut je la yang komer tahu.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3