bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

3 Oct 2010

RPK - Dalam Usaha Menagih Penaja???

Tunai janji jika mahu sokongan kami, amaran Raja Petra buat Pakatan dan Anwar

LONDON, 3 Okt — Yang mana datang awal? Perubahan atau sokongan popular?

Nampaknya, blogger Malaysia Today Raja Petra Raja Kamaruddin sudah mula hilang sabar dengan memberi kata dua kepada Pakatan Rakyat (PR) yang dipimpin Datuk Seri Anwar Ibrahim pada satu pertemuan di sini semalam.

Ketua Pembangkang itu juga telah dipaksa menzahirkan pendirian terhadap masyarakat madani selepas Raja Petra, yang menjadi tumpuan pelbagai gerakan akar umbi di Malaysia, mencabar PR berhubung komitmen mereka terhadap pembaharuan yang hendak dibawa dan dilaksanakan.


Komen Isac;

Maaf jika perumpamaan yang digunakan agak kasar, ibarat "anjing" yang kehilangan tuannya...

Hari tu, nak demand macam-macam dengan kerajaan Malaysia....Sekarang bila dah tak "laku" sibuk pulak "menggugut" tuan lamanya semula.... Maklumlah menjadi blogger yang duduk kat UK dan "gaya hidup" macam orang puteh sememangnya tinggi kosnya....

Kalau macam kami ni...tak apalah murah... Takat bermodalkan streamyx dan broadban aje.... Minumpun takat air kosong... Makan pun nasi lemak kosong.... Maklumlah semua kena keluar duit sendiri..... Tapi inilah perjuangan kami....demi alif, ba dan taa.....Insyallah.....

Terserahlah kepada rakyaat untuk menilai...

1 comment:

  1. ini guan eng ah tala selupa bikin punya olang. ini olang ah bolo punya org. tapi ah, itu olang ada sokong dia ah, lagi bolo ah... hah..hah.hah.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3