bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

23 Oct 2010

LGE Akan Pulangkan Bangunan Komtar Kepada BN???


Itulah yang sepatutnya... Seperti Cadangan pembinaan Menara Wawasan, dahulupun semasa cadangan untuk membina bangunan Komtar (bangunan tertinggi di Asia Tenggara ketika itu) dan cadangan pembinaan jambatan P.P., pembangkang dan DAP seperti biasa tak habis-habis memprotes!!!

Tetapi kini selepas mengambil-alih pemerintahan P.P. tanpa segan silu mereka mengambil-alih pejabat kerajaan negeri di Menara Komtar. Mereka bersetuju dengan kerajaan BN terhadap pembinaan jambatan kedua.

Memang muka tak malu!!! Cuma tahu protes untuk dapatkan peerhatian!!!!! Tapi bila orang dah bina dia yang pakai!!!

3 comments:

  1. Hahahaha... pembangkang di Malaysia ni mana tahu malu, dah la tu spesis tak ada maruah. Entah2 nanti keluar statement nak jual Menara Merdeka pada raja-raja dunia seperti kata2 Arwah Fadzil Noor terhadap Putrajaya sebelum dia meninggal dulu. Kini Putrajaya tu la menjadi idaman puak2 pemimpin Pengencing Rakyat.

    Benar kata ISAC, kalau benar pembangkang haprak di Malaysia ni benar2 ada maruah, serahkan sahaja KOMTAR pada UMNO semula. Suruh Ketua Menteri lidah biawak bina bangunan sendiri untuk dia 'bersemayam'. Nak 1000 tingkat pun boleh, guna sahaja duit dari tauke taik judi kuda tu. Hahahahaha.... tapi berani ke sang lidah biawak tu????

    ReplyDelete
  2. apa la yang boleh di harap : FUCKTAN

    panji perak

    ReplyDelete
  3. Isac, samalah juga dgn pembangunan Putera Jaya di zaman Tun Mahathir, ada pemimpin pembangkang berjanji akan jual Putera Jaya sekiranya mereka berjaya menjadi kerajaan.... tetapi apabila Putera Jaya nampak terserlah, merekalah pulak yang berebut-rebut nak memijak kaki ke sana.... jenis apa manusia ini ?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3