bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

18 Oct 2010

Penyokong & Ahli PKR Wajar Bertaubat???

Memorandum Yang Dihantar - Gambar Ehsan Utusan


Semalam sejumlah 60 orang ahli PKR dari tiga Cabang berlainan (satu dari Perak dan 2 dari Pulau Pinang) menyerahkan memorandum menuntut perletakkan jawatan Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum dan supaya dia bertaubat bagi mengelakkan masalah peribadinya menjadi senjata kepada musuh politik PKR untuk menjatuhkan imej PKR yang sedia kabur dan bercelaru ini.  Nampaknya perkembangan terbaru ini melihat ada dikalangan ahli PKR yang beranggapan PKR sudah bersedia untuk berjalan atas kaki sendiri tanpa perlu bergantung dengan Anwar Ibrahim dan ‘simpati’ rakyat yang diperolehinya.


Komen Isac;

Walaupun telah "ditipu" berkali-kali oleh DSAI, tetapi penyokong-penyokong dan ahli-ahli PKR masih lagi tidak serik-serik!!! Bahkan Karpal sendiri pernah berkata bahawa DSAI perlu bertaubat!!!

Kepada penyokong-penyokong dan ahli-ahli PKR anda semua bila lagi nak bertaubat???

1 comment:

  1. ADUN/MP Cina dan India dalam PKR pun ada yang dah taubat. Yang Melayu hanya tau buat je ke? hehehe

    Aku Yang Bingai
    Dari Emelku: Jeli Gelatin Babi?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3