bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

27 Oct 2010

Mayat Mangsa Gunung Berapi Merapi Dijumpai Dalam Keadaan Sujud Mengadap Kiblat???


YOGYAKARTA 27 Okt. - Penjaga kunci Gunung Merapi, Mbah Maridjan dipercayai ditemui mati di dalam rumahnya di kaki gunung berapi itu dekat sini dalam keadaan sujud. Jenazah itu ditemui keadaan sujud dan mengadap kiblat dan kini ditempatkan di Hospital Sandjito.

Doktor hospital berkenaan, Kresno Heru Nugroho berkata, ciri-ciri fizikal mayat itu sama dengan Mbah Maridjan. Pakaiannya juga, kata beliau adalah sama dengan yang diberi gambaran oleh keluarga warga emas itu. Bagaimanapun jelas doktor berkenaan pengesahan hanya dapat dibuat apabila selesai ujian DNA.

Komen Isac

Mudah-mudahan rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman... Walaupun mungkin sesetengah orang "memandang serong" "jawatannya" semasa hidup, keadaan beliau menghembuskan nafasnya yang terakhir amat menyentuh perasaan. Penyerahan secara total kepada pencipta??? Mudah-mudahan....amin...

1 comment:

  1. SALAM BRO, KEKUASAAN ALLAH S.W.T YANG TAK TERJANGKAU DIK AKAL, SEDAR LAH KITA UNTUK KITA INSAFKAN DIRI APA YANG DIPAMERKAN.

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3