bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

26 Oct 2010

Jika Anwar Jadi PM, Alamat Malaysia Terlungkup??? - Dato' Seri Zaharin

Mana tidaknya bila membuat lawatan ke luar negara, beliau akan bawa sekali tukang bancuh kopi, tukang urut, tukang dobi, pemandu, bibik, tukang kebun, jaga peribadi dan lain-lain sekali....Sultan Brunei yang "billionare" tupun tak macam DSAI.....:)

Mengapa beliau bawa pembancuh kopi peribadi  mengikutnya sekali bila ke luar negara... hanya beliau sorang aje yang tahu... Orang lain bancuh kopi tak "sedap" barang kali.... Ataupun mungkin Allah s.w.t sengaja nak tunjukkan perkara yang selama ini cuba "ditutupinya"...

Cuma penyokong-penyokong Pakatan sahaja yang masih tak mahu melihat kenyataan.... Kalau keledai tu tak apalah jugak kerana dah memang sifat semula-jadinya bodoh.....

2 comments:

  1. mungkin sebab nak makan karipap mesti kena dengan air kopi...pembancuh kopi luar negara mana sama dengan tempatan punya...tarak kick.

    ReplyDelete
  2. wakakakaka....betul sesangat tuhhh......

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3