bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Feb 2010

Sah Datuk Seri Zahrain Keluar PKR, Jadi MP Bebas!!!


http://www.malaysiakini.com/news/124278
Jimadie Shah Othman
Feb 12, 10
10:14am

Ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim mengumumkan keluar dari PKR berkuatkuasa serta merta dan menjadi wakil rakyat bebas.

Beliau mengumumkan demikian dalam satu sidang akhbar di ibunegara pagi ini - yang disambut dengan laungan "hidup datuk seri" daripada kira-kira sepuluh penyokongnya yang hadir.

Zahrain berkata, beliau akan menjadi ahli parlimen yang bebas sepenuhnya dan tidak mesra BN.

"Tidak. saya tidak bercakap dengan mana-mana pemimpin BN. Umno atau mana-mana (pihak) tidak timbul.

"Saya berdiri dengan prinsip sendiri sebagai ahli parlimen yang bebas," katanya dalam sidang media ringkas kira-kira 10 minit.

Berikutan itu, beliau mengumumkan meletakkan semua jawatannya dalam PKR berkuatkuasa serta merta.



Komen Isac;



Siapa lagi next? Jika tindakan beliau akan diikuti oleh lebih ramai ADUN & AP Pakatan, pastinya "perjuangan" penulis dan rakan-rakan blogger pro BN yang lain menjadi amat-amat "berbaloi".....



1 comment:

  1. LEPAS NI KITA DENGAR APA PULAK KOMEN YB ZUL YANG ALA2 UMNO...KAHKAHKAH ITU KEHENDAK DIA SO TERPULANG LA BAGINYA KELUAR DARI PKR LAGI BAGUS DARI BERSEKONKOL DGN DAP..MUNGKIN ITULSH KATA2 ZUL KOT...KAHKAHKAH

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3