bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

12 Feb 2010

Katanya Geng 4 Keluar PKR???



Geng 4 keluar PKR
Feb 12, 10 10:14am
href="http://www.malaysiakini.com/news/124278">http://www.malaysiakini.com/news/124278


Para wartawan kini sedang menunggu di Hotel Singahsana di Petaling Jaya di ibunegara untuk menghadiri sidang akhbar ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Zahrain Mohd Hashim, yang dijangka akan membuat satu pengumuman penting.

Zahrain menjadi tumpuan sekarang ekoran tindakannya mengkritik kepimpinan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng.

Beliau dijadual mengadakan sidang akhbar itu pada jam 11 pagi.

Turut bersamanya mensasarkan ketua menteri ialah ahli parlimen PKR, Tan Tee Beng (Nibong Tebal, Penang), Zulkifli Noordin (Kulim Bandar Baru, Kedah) dan yang terbaru Wee Choo Keong (Wangsa Maju, Kuala Lumpur).

[Berita lanjut menyusul]




Komen Isac;




Eloklah kalau kome ni keluar PKR. Daripada melukut di tepi gantang....Bila keluar bolehlah mereka ni menzahirkan apa yang terbuku di dalam hati mereka. Yang jelas nasib pengundi-pengundi di kawasan "Adun-adun" ini perlu mereka bela dan pertahankan.








2 comments:

  1. Tahniah kpd YB-YB yang akan keluar dari PR dan jadi lah AP yang baik dan bebas serta berdoa banyak-banayak supaya keputusan kamu diterima untuk keluar Pakatan difihami dan diterima oleh rakyat yang diwakili terutamanya kaum Melayu dari berbagai faham , PAS < PKR dan UMNO.

    ReplyDelete
  2. Salam Isac, kalau dulu mungkin juga puak-puak ini merasakan UMNO itu racis........ tetapi yang nyata DAP lebih racis lagi...... tapi macam mana ye dengan katak-katak UMNO dan MCA yang dah ikut PKR ?..........

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3