bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

7 Dec 2010

Syabas Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz - Tokoh Maal Hijrah 1432!!!

Zeti Aziz diumum Tokoh Maal Hijrah

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/ZetiAzizdiumumTokohMaalHijrah/Article
2010/12/07


YANG di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin, berkenan menyampaikan anugerah Tokoh Maal Hijrah bagi tahun 1432H kepada Gabenor Bank Negara, Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz, pada sambutan Maal Hijrah Peringkat Kebangsaan di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya hari ini. - Foto David Khoo



PUTRAJAYA: Gabenor Bank Negara, Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz hari ini diumumkan sebagai penerima Anugerah Tokoh Ma'al Hijrah bagi tahun 1432H.

Ia diumumkan pada majlis sambutan Ma'al Hijrah 1432H/2010 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya di sini, sebentar tadi.


Komen Isac;

Tahniah Tan Sri, bukan mudah untuk seorang individu terutamanya muslimah untuk mendapat pengiktirafan sebegini. Hakikatnya sesiapa yang menerimanya pastinya telah banyak menabur jasa.


4 comments:

  1. SYABAS DAN TAHNIAH. HARAP DR ZETI AKAN BERHIJRAH DARI TAK PAKAI TUDUNG KEPADA PAKAI TUDUNG. INSYALLAH...

    ReplyDelete
  2. Tokoh x pakai tudung..for what??contoh to umat islam malaysia??

    ReplyDelete
  3. tak reti cakap melayu tak reti nak tutup kepala nama jer melayu islam ... heheheh jangan marah aku pong ahli umno seumur hidup .... take out sauk la bhai

    ReplyDelete
  4. Mengapa manusia suka mencerca orang lain??? Yang selalu diperhati dan dilihat hanyalah yang buruk-buruk... Yang baik pula langsung tidak diambil iktibar dan pengajaran???

    Apa nenek-nenek kamu, ibu-ibu kamu memakai tudung lingkup?

    Bagaimana pula dengan "exco" pilihan kamu yang "kangkangnya" dilihat oleh khalayak???

    Begitu senang bukan untuk mencari salah orang???

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3