bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

4 Dec 2010

Lagi Bukti PKR Parti Penipu???

Bekas Setiausaha Agung PKR nak lancar perang terhadap PKR
OLEH HELME HANAFI Sebelum itu beliau memanggil sidang media di Petaling Jaya untuk menjawab berapa perkara yang dibangkitkan oleh pegawai-pegawai PKR berhubung dengan laporan polis yang telah dibuatnya Jumaat lepas berkenaan pemalsuan surat yang dikeluarkan menggunakan nama dan tandatangan beliau sebagai setiausaha agung PKR.
“Surat tersebut telah digunakan di dalam afidavit daripada Saifuddin Nasution, sebagai bukti pemecatan keanggotaan parti S. Jenapala untuk menghalang beliau dari bertanding dalam pemilihan PKR baru-baru ini,” katanya.
Menurut Sallehuddin, beliau amat mengambil berat apabila nama dan jawatan yang beliau pegang telah digunakan untuk tujuan mencipta bukti palsu bahawa seorang ahli telah dipecat olehnya.

Berita penuh Klik sini.


Komen Isac;

Bukti apa lagi yang rakyaat mahukan??? Lepas satu demi satu pembohongan mereka telah terdedah!!! Lepas satu demi satu bukti yang mereka dakwa mereka ada mereka gagal untuk dikemukakan!!!

Adakah rakyaat Malaysia memang "bodoh" tahap "gaban"?????

Cukup mudah untuk ditipu dengan hanya pidato-pidato ritorik???

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3