bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

15 Dec 2010

Pendedahan Wikileaks - Najib Dicabar Kemuka Bukti Alantunya, Bagaimana Dengan Kegiatan "Liwat" Anwar???

Pembunuhan Altantuya: PM dicabar kemuka buktiAbdul Rahim Sabri

http://www.malaysiakini.com/news/150825
Dis 15, 10 8:34am

Datuk Seri Najib Razak cuba mempertahankan kerajaan BN yang dipimpinnya daripada tumbang kerana bimbang didakwa di mahkamah, terutamanya berhubung dakwaan skandal pembabitan pembunuhan perempuan Mongolia, Altantuya Shaaribuu seperti yang didedahkan dalam laman WikiLeaks, kata Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Sehubungan itu, Anwar yang juga Ketua Pembangkang mempersoalkan media arus perdana yang sengaja "memadam" menyiarkan dakwaan skandal berkenaan seperti yang didedahkan oleh WikiLeaks.

"Sebab apa Najib mahu mempertahankan Putrajaya (kerana) takut didakwa (di mahkamah) kemudian hari... Mengapa media padam perkara (dakwaan) ini (daripada disiarkan)," katanya ketika menyampaikan ceramah di tapak pasar malam Taman Melati di Wangsa Maju malam semalam.
pkr wangsa maju ceramah 141210 audience 02"Saya akan mempertahankan diri saya dan integriti saya. Saya mahu tanya Najib, adakah awak boleh mencabar Singapura agar membuktikan dakwaan itu. Itu sebabnya media Umno tidak berani melaporkan perkara itu.

"Apabila saya dituduh, saya akan melawan, tetapi apabila Najib dituduh apa beliau kata? Ini hanya perkara kecil," kata Anwar.


Komen Isac;

Pertamannya dalam kes Alantunya, YB Zul bekas sekutu rapat Anwar sendiri pernah mendedahkan bahawa, Anwar sengaja mengaitkan Najib dalam kes tersebut kerana cita-cita politik dan pernah mengarahkan beliau untuk membuat afidabit palsu!!! Itu dakwaan sekutu rapat beliau sendiri!!!

Keduanya Najib sendiri telah beberapa kali bersumpah muhaballah menafikan kaitannya dengan pembunuhan Alantunya.

Sebaliknya Anwar yang menjelajah satu dunia mendakwa kes Liwat II adalah konspirasi Umno/BN sehingga kini tidak berani untuk bersumpah muhaballah!!!

Jadi, siapakah yang kita harus percaya??? Persoalan ini juga ditujukan kepada blog "Cina Islam", klik sini.

2 comments:

  1. Ini tidak adil. Anwar pun harus bersumpah dia tidak meliwat. Ada berani?

    ReplyDelete
  2. tak minat langsung kes Antotoye nih.. biar lah dia nk mampos 10 kali pun.. ade aku kesah!!..

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3