bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Dec 2010

Budaya Gay & Seks Bebas - Budaya Pembawakkan PKR???

Bila bercakap pasal gejala tidak bermoral, selalunya Pakatan Pembangkang akan menundingkan jari kepada BN.


Bagi Pas alasannya amat mudah, ini semua kerana BN tidak menjalankan hudud!!! Isteri PM sendiri tidak menutup aurat. Jadi itu semua salah BN.

Mengapa Kelantan yang diperentah oleh Pas sendiri tidak bebas oleh masalah dadah, seks bebas, rogol dan penyakit masyarakat yang lain...Juga jawapannya adalah salah BN. Mudah sungguh mereka ini "mencuci" tangan.

Bagaimana pula jika ada yang beranggapan disebabkan Ketua Umum PKR sendiri telah beberapa kali dikaitkan dengan budaya kehidupan ala "gay" dan seks bebas dan  exco-exconya juga ada yang dikaitkan dengan budaya "seks-bebas" maka, sebenarnya pemuda-pemudi kita yang "terpana" dengan kehebatan mereka ini berpidato dan mengabui mata rakyaat, telah terikut-ikut budaya negatif ini??? 

Dalam kata lain imej pembawakkan PKR telah "merosakkan" fikiran  anak-anak muda kita dan kerana Pas juga bersengkokol dengan mereka, maka "dosa" tersebut akan sama-sama mereka pikul bersama!!! 

Saban hari semakin banyak kelab gay di negara kita......

No comments:

Post a Comment

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3