bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

6 Dec 2010

Masa Buat Rakyaat Berketurunan India Kembali Menyokong BN???

Samy Vellu serah jawatan Presiden MIC kepada Palanivel
http://www.bharian.com.my/bharian/articles/SamyVelluserahjawatanPresidenMICkepadaPalanivel/Article
2010/12/06

KUALA LUMPUR: Datuk Seri S Samy Vellu yang lebih 30 tahun menerajui kepemimpinan MIC sebentar tadi menyerahkan secara rasmi kerusi nombor satu parti itu kepada timbalannya, Datuk G Palanivel.

Naib Presiden MIC yang juga Menteri Sumber Manusia, Datuk Dr S Subramaniam pula diumumkan sebagai Timbalan Presiden parti. 

Perkara itu diumumkan oleh Samy Vellu selepas mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa Kerja Pusat (CWC) MIC. 


Komen Isac;

Apa lagi yang ditunggu oleh rakyaat berketurunan India??? Janji DS Samy untuk bersara telahpun beliau kotakan!! Selama ini DS Samy teruk diserang Pakatan demi menanam perasaan benci kaum India terhadap beliau dan BN.

Gara-gara PKR memerintah negeri Selangor, setakat dua bulan terakhir ini sahaja telah dua orang rakyaat berketurunan India mati membakar diri sebagai protes kepada kerajaan negeri Selangor!!! Dahulu PKR berjanji rumah ibadat kaum India tidak akan diganggu... Terbukti itu semua hanyalah janji-janji ketika mahu memancing undi!!!

1 comment:

  1. hahah tak perlu lagi rakyat jelata tungu-menunggu lagi...jangan hisap dade, tapi derma lah dare

    Good luck Samy wira Malaysia anti Indon...

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3