bumiyang toolbars

Get our toolbar!

Rakan Bumiyang;

Herba Ajaib

28 Dec 2010

Gempar!!! Penonton Yang Menyuluh Sinaran Laser Kepada Pemain-pemain Bolasepak Malaysia Vs Indonesia, Masuk Tanpa Tiket???



Nukilan blog klik sini.

Patutlah dia masuk bawak laser "pointer" pun tak boleh nak kesan.... "Ultraman" Jepun kan ke boleh terbang!!! Masuk stadium "sure" tak beli tiket lah tu!!! Ini mesti dia ikut "Refree Jepun" yang mengadili pertandingan tu datang Malaysia. Nak melancong....

Tak pun pemain-pemain bolasepak Malaysia tu masa kecil mereka memang peminat fanatik siri "Ultaman", sebab tulah "Ultraman" tu datang tolong mereka........ :).... Untuk membalas budi....

Apapun ingatlah... Tiada jalan pintas!!! Juga jangan suka menyalahkan orang lain....

1 comment:

  1. Supir Bapak Indonesia28 December 2010 at 10:35

    Pada Ahad lalu saya berada di pintu masuk khusus bagi VIP. Amat menjegilkan mata apabila ada pegawai FAM membawa masuk sanak saudara teman dan rakan tanpa tiket. Mana amanah mereka ni? Bagi yang di beri pas @ kad jemputan pula di lempar dari atas supaya rakan dapat mengunakan yang sama untuk masuk.
    Tentu tak berlaku di pintu masuk lain yang di kawal dan ada pemeriksaan membawa barang larangan.
    Bagi penonton dari Indonesia yang diberi pas @ kad jemputan pun berlaku begitu. Mana ada pegawai keselamatan memeriksa mereka2 ini.
    Satu lampu pancaran lezer berharga dalam lingkungan RM 150 di Malaysia entah berapa di Indonesia pulak? Tentu saja yang membawa masuk tu dari kalangan yang melepasi pintu dengan mudah.
    Kalau dengar2 FAM dah beri 200 tiket @ pas pada Indonesia berapa agaknya pulak Indonesia bagi kat kita @ masih dalam pertikaian?

    ReplyDelete

Komen-komen anda adalah dialu-alukan tetapi komenlah dengan bertanggung-jawab dan berhemah. Komen-komen yang keterlaluan, mencarut & makian mungkin akan ditapis. Apapun anda sendiri perlu bertanggung-jawab di atas komen-komen yang anda berikan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My Blog List 1

My Blog List 3